השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

תיקון אינטרקום לבניין משותף

מכשיר האינטרקום עוזר לנו למנוע כניסה של זרים אל רחבי הבניין. כאשר הוא מתקלקל או צצה בעיה, נדרש לטפל בה בהקדם על מנת לשמור על הפרטיות והבטיחות של הדיירים. קראו על הנושא והזמינו טכנאי לתיקון אינטרקום בבניין משותף.

שירותי תיקון אינטרקום לבניין משותף

כמעט בכל בניין משותף, ניתן למצוא כיום אינטרקום. מדובר במוצר חיוני אשר עוזר לנו ליצור בקרה על הכניסה אל הבניין ומאפשר למנוע כניסה של זרים. האינטרקום מספק הגנה, פרטיות ותחושת ביטחון. לעיתים, בשל בלאי של האינטרקום או לחילופין בעקבות נזק שנגרם למערכת החשמלית בשל תנאי מזג אוויר אנו נדרשים להזמין טכנאי לצורך ביצוע תיקון.

 

שירותי תיקון אינטרקום לבניין משותף הם נפוצים למדי ובדרך כלל כאשר מדובר בבניין עם כמות דיירים גדולה יותר, כך הסיכוי לתקלות יעלה. כמובן שישנם מרכיבים נוספים שמשפיעים על כך כמו הדגם הספציפי של האינטרקום, המיקום שלו ואופן השימוש בו.

 

דרך פורטל וויסק ניתן להזמין טכנאי לתיקון האינטרקום בבניין משותף, כולל החלפה של רכיבים שונים ואפילו ביצוע התקנה של אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פנייה כאן באתר או לחייב אלינו ואנו נסייע לכם באיתור טכנאים באזורכם.

 

תיקון אינטרקום בבניין

עלות ביקור טכנאי לתיקון אינטרקום בבניין משותף

העלות הממוצעת בעבור ביקור של טכנאי אינטרקום, נעה בדרך כלל בין 250 ש"ח ל-350 ש"ח. מחיר זה מתייחס לתיקונים של חיווט חשמלי או תיקון של קצר אך במידה והתקלה נובעת מרכיב אשר דורש החלפה, תתווסף עלותו של הרכיב למחיר הביקור והעבודה. רוב הרכיבים (למשל מנעול חשמלי לדלת, שפופרת פשוטה וכו') יעלו לכם בין 100 ל-300 ש"ח.

 

מחיר ממוצע לביקור טכנאי אינטרקום

מחיר ממוצע לביקור טכנאי אינטרקום: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 350 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

איך בוחרים את הטכנאי המתאים?

יש מספר פרמטרים ששווה לבדוק לפני שמזמינים טכנאי לתיקון אינטרקום. הדבר הראשון ששווה לבדוק הוא כמובן הנושא של זמינות הטכנאי. השאיפה היא למצוא טכנאי אשר יכול להעניק שירות באופן מהיר ולעיתים אפילו באותו היום שבו התקשרנו אליו.

 

דבר נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת הוא המומחיות והניסיון הקודם בתיקון אינטרקומים מהסוג שיש ברשותכם. לא כל הטכנאים יודעים לספק מענה לכל הדגמים הקיימים בשוק ויש שוני בין דגם לדגם. לכן כדאי לצלם לטכנאי את האינטרקום ולשלוח לו תמונה ואפילו וידאו קצר אשר מסביר את התקלה שאתם חווים.

 

הדבר האחרון הוא המחיר של העבודה. ניתן למצוא באתר שלנו מידע על מחיר תיקון אינטרקום, תוך התייחסות לתקלות השונות. מה שמאפשר לכם להגיע מוכנים יותר לתהליך מבחינת הכרת העלויות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

פתרונות גם לבנייני משרדים ומוסדות

פרט לטיפול באינטרקום בבנייני מגורים משותפים, אנו מספקים גם מענה כאשר מדובר על בניין משרדים או כל מוסד אחר הקשור למגזר העסקי. אם האינטרקום לא פותח את הדלת, אם אתם לא שומעים כמו שצריך דרך הרמקול או אם הלחצנים כבר שחוקים וישנים ואינם מגיבים כאשר אתם לוחצים עליהם, כדאי להזמין טכנאי שיבדוק את המערכת כולה ויספק פתרונות מתאימים.