השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

תקלות במצלמות אבטחה

מצלמת האבטחה מרצדת? לא שומעים? לא רואים? בקיצור, איזה תקלות יש במצלמות האבטחה שהן לא עובדות כפי שצריך. כל המידע ממש כאן.

הסיבות המרכזיות לכך שמצלמת אבטחה לא עובדת

תקלות במצלמות אבטחה יכולות להיות בגלל מספר סיבות שונות, הנה הסיבות והסבר על כך אחת מהן:
 

הסיבה הסבר על התקלה במצלמת האבטחה
ספק הכוח של המצלמה הבלאי המרכזי של מצלמות האבטחה הוא ספק הכוח שלהן, במיוחד כאשר רוכשים מצלמות זולות. תקלה כזו למעשה גורמת לאי אספקת חשמל למצלמה והיא לא תעבוד.
הגדרה טכנית במצלמה הקפצת חשמל, מעבר דירה או כל ניתוק אחר עשוי לגרום למצלמה לאפס את ההגדרות. כאשר היא אינה מוגדרת - היא לא משדרת. לרוב יהיה מדובר על הגדרה מחדש בלבד.
המצלמה מנותקת פיזית אחד החוטים אשר מחובר אל מצלמת האבטחה נקרע או התנתק, רצוי לבדוק היטב את המגעים ושהכל מחובר כמו שצריך.
תקלה באינטרנט כיום מצלמות אבטחה פועלות על בסיס אינטרנט. אם יש תקלה באינטרנט או שהחלפת ראוטר, ככל הנראה שזאת התקלה במצלמה.

כמה עולה תיקון מצלמת אבטחה בדרך כלל?

מחיר תיקון מצלמת אבטחה נע בין 300 - 500 ש"ח כאשר הממוצע לתיקון מצלמת אבטחה הוא כ-400 ש"ח. מרבית התקלות יהיו הגדרה מחדש של המצלמה, חיזוק חוטים שנותקו או החלפת ספק כוח. המחיר אינו כולל מע"מ.

לחצו לתיקון מצלמות אבטחה

מצלמת אבטחה מרצדת - מה ניתן לעשות?

ריצוד במצלמת האבטחה נגרם כאשר המצלמה חשופה לאור ישיר או מסונוורת מהשמש. האפשרות הראשונה היא לכוון אותה למיקום מוצל יותר או פחות מואר. האפשרות הנוספת היא שקיימת בעיה בצמצם המצלמה, כאשר זה קורה או מסיבה טכנית של הרכיב עצמו ואז יש צורך בהחלפת הצמצם או כל המצלמה (תלוי מה משתלם יותר) או הגדרה מחודשת שלה שתפעל באופן שונה.

לעיתים, מצלמת אבטחה מרצדת יכולה להיות בגלל תצוגה במסך לא תקין (יש לבדוק את המסך) או אפילו בחוט שלא מחובר כמו שצריך וגם זאת ניתן לבדוק בקלות. אם ניסיתם לבד ולא הצלחתם לאתר את מקור הבעיה, מוזמנים להזמין טכנאי מצלמות אבטחה דרך וויסק.
 

תיקון מצלמת אבטחה


>>>אולי יעניין אתכם גם התקנת מצלמות אבטחה

לא שומעים בהקלטה של מצלמת האבטחה

נתחיל בכך, אם לא שמעו אף פעם דרך מצלמת האבטחה, צריך לבדוק שאכן קיימת הפונקצייה של שמע. זה לא קיים בכל המצלמות ולכן רצוי לבדוק מראש שהיא תומכת. אם זה כן עבד בעבר, זה יכול להיות מכמה סיבות, הראשונה היא תקלה טכנית של הרכיב (מיקורופון המצלמה) והאפשרות הנוספת היא הגדרה של המצלמה ממצב מיוט למצב שמיעה.