השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת אזעקה לבית

התקנת מערכת אזעקה בבית עוזרת למנוע פריצות ומתריעה לנו בזמן אמת על ניסיונות חדירה של גורמים זרים. גלו מה העלויות של התקנת מערכת אזעקה ביתית ומצאו מתקין אמין ומקצועי במחיר משתלם.

התקנת אזעקה לבית ע"י מתקין מקצועי

לבחירת מתקין אזעקות לבית שיבצע את התקנת מערכת האזעקה בבית שלכם, ישנה חשיבות רבה. המתקין צריך לבצע את ההתקנה בצורה נקייה ומסודרת ולא להשאיר אחריו סימנים על הקיר, חיווט חשוף, קילופי צבע או כל פגיעה אחרת.

 

בנוסף לפן "האסתטי", ההתקנה צריכה להתבצע בצורה נכונה, כך שפריסת הגלאים ברחבי הבית תכסה שטח גדול ככל הניתן ותתריע בעת הכניסה אל האזורים הרגישים כמו חלונות ודלתות.

 

זכרו שאם בעת התקנת אזעקה לבית מיקמו את גלאי האזעקה בצורה עקומה, ייתכן שהמערכת לא תזהה את כניסתם של הפורצים וזה כמובן הדבר האחרון שנרצה שיקרה.

 

התקנת אזעקה לבית

מחיר התקנת מערכת אזעקה לבית

מחיר התקנת אזעקה לבית נעה בין 2,000 - 7,500 ש"ח כשמחיר התקנה מערכת קווית נע בין 2,000 - 4,500 ש"ח ומחיר התקנת מערכת אזעקה אלחוטית נעה בין 4,000 - 7,500 ש"ח. המחיר כולל את מערכת האזעקה ואת ההתקנה עצמה. כאשר בודקים מהו מחיר התקנת מערכת אזעקה לבית העלות עשויה להשתנות בהתאם לדגם האזעקה הספציפי שבו תבחרו אך גם על סמך כמות הגלאים ומורכבות פעולת ההתקנה. בנוסף, כמובן שקיים הבדל בין התקנת מערכת קווית להתקנה של מערכת אזעקה אלחוטית, כאשר על ההבדלים בין שתי המערכות הסברנו בעמוד המדבר על התקנת אזעקה.

מחירון התקנת מערכות אזעקה לבית

מחיר מערכת אזעקה לבית עם 3 גלאים?

מתייחס למערכת קווית, כולל ההתקנה.


2.000 - 2,500 ש"ח
מחיר התקנת מערכות אזעקה קווית לבית

כולל הכנת תשתית, שני צופרים ו-4 גלאים (שני פנימיים ושני חיצוניים)


3,500 - 4,500 ש"ח
עלות מערכת אלחוטית עם 4 גלאי אזעקה

כולל 2 גלאים פנימיים ושני גלאי וילון חיצוניים.


4,000 - 5,000 ש"ח
התקנת מערכת אזעקה אלחוטית עם 7 גלאים

כולל צופר חיצוני אלחוטי, 3 גלאים פנימיים ו-4 גלאים חיצוניים.


6,500 - 7,500 ש"ח

הדפס מחירון

 

  • מטרתו של מחירון זה הוא לספק אינדיקציה כללית על העלויות וחשוב לזכור כי המחירים עשויים להשתנות על סמך מגוון רחב של שיקולים.

איך בוחרים אזעקה לבית פרטי?

הפרמטר הראשון שנמליץ לכם לבדוק הוא סוג האזעקה, אשר עשוי להשפיע באופו ישיר על העלות שלה. התקנה של אזעקה אלחוטית תהיה זולה יותר מהתקנה של אזעקה קווית מאחר ואין צורך לבצע חציבה בקיר לצורך העברת התשתית עצמה.

 

יחד עם זאת ייתכן שרכיבי האזעקה האלחוטית יהיו מעט יקרים יותר. בנוסף, מומלץ לבחור באחת מהחברות הבאות: ריסקו, פימה (Pima) או חברת ויסוניק. כל החברות הללו מספקות מערכות אמינות ואיכותיות, עם פונקציות מתקדמות. 

האם לחבר את מערכת האזעקה אל המוקד?

כאשר מתקין אזעקות לבית מבצע התקנת מערכת אזעקה, כדאי לחשוב האם ברצונכם לחבר את האזעקה אל מוקד אבטחה או שמא להסתפק באזעקה קולית בלבד אשר אינה מתריעה על כך לגורמים חיצוניים מלבדנו. המלצתנו היא כן לחבר את המערכת גם אל מוקד חיצוני מאחר וכך תוכלו לקבל מענה מחברת אבטחה במצבים שאתם לא נמצאים בבית.

 

אם למשל אתם בחופשה בחו"ל או לחילופין נמצאים בביקור אצל משפחה והמרחק מהבית הוא גדול, המוקד יכול לספק מענה ראשוני ולסכל את ניסיון הפריצה. עלות מנוי למוקד אבטחה, נעה בדרך כלל בטווח שבין 150 ש"ח ל-250 ש"ח בחודש.

 

מתקין מערכת אזעקה בבית

התקנת אזעקה לבית לבד - האם זה כדאי?

ישנם מוצרים בשוק האזעקות אשר ניתן לרכוש בזול לבצע את ההתקנה לבד. זו אומנם אפשרות שעשויה לחסוך לכם לעיתים מאות ואף אלפי שקלים אך אנו לא ממליצים על מערכת אזעקה לבית אלו מאחר והן נחשבות לפחות אמינות.

 

כפי שאנו סבורים, אין תחליף להתקנה מיומנת של מתקין מקצועי ובסופו של דבר מדובר בביטחון האישי שלכם ושל בני משפחתכם. התקנה מקצועית תעניק לכם תחושת ביטחון ותמנע ניסיונות פריצה וגם תמנע פגיעה בעיצוב הבית בשל עבודה חובבנית של פריסת הגלאים, הפאנל ושאר חלקי המערכת.

 

>>>אולי יעניין אתכם גם תכנון מערכת אזעקה לבית

מה שחשוב לזכור לפני שמתקינים אזעקה בבית?

  • כדאי לדעת כי ישנם שני סוגים של צופרים - צופר פנימי וצופר חיצוני. כדאי למקם את הצופר הפנימי במרחק רב ממרכז הבקרה של האזעקה על מנת להקשות על הפורץ את מלאכת הניתוק שלו בעת פריצה.
     
  • מומלץ לשלב התקנה של גלאי נפח פנימי עם גלאים חיצוניים, לרבות גלאי וילון חיצוני. הסיבה לכך היא שנרצה למנוע כניסה של הפורצים מבעוד מועד (ע"י הגלאי החיצוני) אך גם לספק הגנה נוספת ליתר ביטחון בעת הכניסה אל שטח הבית עצמו.
     
  • אל תשכחו לבקש הסבר ותדריך על הפעלת מערכת האזעקה לאחר שההתקנה הסתיימה. זה חלק מהשירות שהמתקין אמור לספק לכם, ללא תוספת תשלום כמובן.
     
  • מערכת אזעקה ביתית כוללת רכזת, גלאים, צופרים, לוח מקשים (פאנל) וגם כרטיסי רשת, סוללות וכבלים. חשוב להבין האם אתם מקבלים את כל הרכיבים הללו או שמא נדרש מכם להוסיף תשלום בעבור רכיב כזה או אחר.
     
  • בסיום התקנת מערכת אזעקה לבית, חשוב לבדוק שכל הגלאים תקינים ומזהים את התזוזה שלכם במרחב. בקשו מהמתקין לבצע בדיקה קצרה למען השקט הנפשי שלכם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

שירותי התקנת אזעקות לבית בפריסה ארצית

פורטל וויסק, מספק פתרונות אבטחה שונים לבתים פרטיים, לבנייני מגורים משותפים וגם לעסקים. ניתן להזמין שירותי התקנת אזעקה לכל מקום בארץ, החל מערים מרכזיות ועד ליישובים או מושבים קטנים יותר. מאחר ואנו עובדים עם מתקינים וטכנאי אזעקות מומלצים מכל רחבי הארץ - כמעט תמיד נוכל לסייע לכם ולדאוג לכך שתקבלו הצעת מחיר להתקנת אזעקה בבית.

 

בהזדמנות זו נזכיר כי תוכלו למצוא באתר גם שירותי התקנת אינטרקום לבית וגם התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית לצורך קבלת תחושת ביטחון מירבית.

 

מערכת אזעקה לבית

שאלות נפוצות ששאלו מתקין אזעקות לבית

לכל שאלה יש תשובה. אלו השאלות הנפוצות ביותר באשר להתקנת אזעקות לבית, בצירוף תשובות המומחים של פורטל "וויסק"

מה עשוי לגרום לאזעקות שווא?

יכולות להיות לכך סיבות רבות כמו בעלי חיים שמסתובבים בשטח הבית, צמחייה שזזה ונקלטת בגלאי וגם התקנה לקויה או חובבנית. לכן הקפידו להתקין גלאים המתאימים לתנאי חוץ או לתזוזת בעלי חיים ובחרו מתקין מקצועי ומיומן.


איזה שדרוגים למערכות אזעקה ניתן למצוא כיום?

ניתן להתקין כרטיס הרחבה לרכזת אשר מרחיב את האזורים השונים. כל אזור בבית שבו מותקן גלאי, נחשב לאזור אחר ובברירת המחדל יש בערך 8 אזורים. כמו כן יש מספר גלאי אזעקה מתקדמים עם מצב שבת, חייגן סלולרי ועוד.


מה תפקידו של כרטיס SMS באזעקה?

כרטיס זה שולח לנו הודעה אל הטלפון במקרה של פריצה, מה שמאפשר לקבל מידע מדויק על אזור הפריצה עצמו. לרוב כרטיס זה יהיה שדרוג ולא יגיע כברירת מחדל. עלותו נעה בין 300 ל-600 ש"ח.