השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת אזעקה

גלו מה כלול במסגרת התקנת מערכת אזעקה והזמינו מתין מקצועי אשר מספק שירותי התקנת אזעקות במחירים נוחים. ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות דרך האתר ולאחר מכן לבצע השוואת מחירים בין הצעה להצעה.

מחיר התקנת מערכת אזעקה

מאחר ויש מגוון משתנים אשר משפיעים על מחיר התקנת אזעקה, הכנו בעבורכם מחירון קצר המציג דוגמאות לעלויות בעבור ההתקנה של המערכת כולה ובעבור החלפה או התקנה של רכיבים בודדים בתוכה.

מחירון התקנת אזעקות

מחיר התקנת אזעקה קווית עם 3 גלאים

כולל התקנה, 2 גלאי נפח וגלאי מגנטי אחד.


2,000 - 2,500 ש"ח
עלות התקנת מערכת אזעקה אלחוטית עם 4 גלאים

כולל גלאי נפח פנימי, גלאי מגנט אלחוטי ו- 2 גלאי וילון חיצוניים.


4,000 - 5,000 ש"ח
כמה יעלה להחליף לוח מקשים במערכת קיימת?

תלוי אם מדובר במערכת קווית או אלחוטית.


300 - 600 ש"ח
מה המחיר של גלאי נפח פנימי?

המחיר כולל את הגלאי ואת ההתקנה.


200 - 400 ש"ח
כמה עולה להוסיף מודול אינטרנט למערכת האזעקה?

מאפשר שליטה (כיבוי והפעלה) מרחוק.


500 - 1,500 ש"ח
עלות גלאי מגנטי אלחוטי

לא כולל את ההתקנה.


200 - 300 ש"ח
כמה עולה להתקין רכזת חדשה במערכת אזעקה קווית?

רכזת של עד 8 אזורים שונים.


600 - 1,200 ש"ח
עלות החלפת צופר תקול במערכת האזעקה

המחיר מתייחס לצופר חיצוני. 


300 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

התקנת מערכת אזעקה - אלו רכיבי המערכת:

בכל מערכת אזעקה, לא משנה אם מדובר על מערכת קווית או אלחוטית, תוכלו למצוא את הרכיבים הבאים:

  • גלאים: יש סוגים שונים של גלאי אזעקה, כאשר כל אחד מהם מיועד להתקנה במקום אחר בבית. ישנם גלאים פשוטים ובסיסיים אך ישנם גם דגמים מתקדמים יותר אשר מזהים הצפות במבנה ומתריעים על כך או גלאים המתאימים לשטחים חיצוניים ועמידים בפני קרינת UV. אגב, לא כל הגלאי מותקנים באותו המקום, גלאי נפח יותקן בדרך כלל בפינת החדר, בעוד גלאי וילון חיצוני יותקן בשני צדדיו של החלון - בחלקו החיצוני.
     
  • צופר אזעקה: במצב בו האזעקה מופעלת, הצופר נכנס גם הוא לפעולה ומייצר רעש צורם שגורם לגנבים לברוח מהמקום לפני שהמשטרה או כל גורם אחר מגיע אל המבנה. מבחינת סוג הצופר, קיים צופר פנימי (בתוך הבית) וגם צופר חיצוני, כאשר הצופר החיצוני עולה יותר (תוספת של 100 עד 200 ש"ח) מהצופר הפנימי. את הצופר ניתן להתקין בצורה אלחוטית או קווית.
     
  • לוח מקשים: הפאנל שממנו מפעילים ומכבים את האזעקה. כדאי לבדוק שלפאנל יש זמזם פנימי, נוריות חיווי המעידות על מצבי תקלה במערכת האזעקה או מצב הפעלה ונמליץ לכם גם לבדוק שהפאנל מגיע עם תאורה אשר מעירה את הלחצנים כאשר חשוך.
     
  • רכזת אזעקה: נקראת גם יחידת בקרה מרכזית. זהו רכיב אשר מכיל את כרטיסי החומרה העיקריים של מערכת האזעקה ואליו למעשה מתחברים החלקים השונים. הרכזת משמשת כ"מוח" או לוח בקרה ודרכה גם מתוכנתים הגלאים.

 

התקנת אזעקה

כמה עולה התקנת אזעקה, ללא הציוד?

מחיר בעבור התקנה בלבד, מתומחר בדרך כלל לפי יום עבודה. במידה ותרצו לרכוש את כל הציוד בעצמכם ולהזמין רק את ההתקנה עצמה, דעו כי העלות נעה בטווח המחירים שבין 800 ש"ח ל-1,200 ש"ח. לעיתים כאשר מדובר בהתקנה קווית מסובכת, המחיר עשוי להתייקר בכמה מאות שקלים נוספים.

 

מחיר ממוצע ליום עבודה של מתקין אזעקות

מחיר ממוצע ליום עבודה של מתקין אזעקות: 1000 ₪

טווח מחיר גבוה 1200 ₪

טווח מחיר נמוך 800 ₪

מה משפיע על עלות התקנת אזעקה?

עלות התקנת מערכת אזעקה נקבעת על סמך מספר משתנים מרכזיים ואפשר להגיד שלא פעם נוכל למצוא פערים של עשרות ואף מאות שקלים בין מערכת אחת למערכת אחרת. ממה נובעים פערים אלו? הנה ההסבר:

  • דגמים ויצרנים שונים: כמו בכל מוצר אבטחה, גם במערכות אזעקה יש חברות שונות וכל חברה מתמחרת את מוצריה בצורה שונה. אנו ממליצים לכם לבחור חברה מוכרת ואמינה ולא להתפשר על חברות סיניות שאינן מוכרות, למרות המחיר המפתה והזול. בהמשך העמוד, תוכלו לראות המלצות על החברות המובילות ביותר אשר מספקות מערכות אזעקה איכותיות.
     
  • מערכת קווית לעומת אלחוטית: בפסקה הבאה נרחיב על הנושא ונסביר את היתרונות של כל אחת מהמערכות אך כבר בשלב זה חשוב שתדעו כי מערכת קווית זולה יותר ממערכת אלחוטית ולעיתים זה המרכיב אשר מוביל לשינוי במחיר.
     
  • המפרט עצמו: כפי שהסברנו קודם, יש המון סוגים של גלאים ולכן סוג הגלאי משפיע על המחיר. גם כמות הגלאים הנדרשת תשפיע על העלויות ולכן אפשר להגיד שכאשר משווים הצעות מחיר עם חברים או משפחה, כדאי לוודא שהשוותם את אותו המפרט.
     
  • מורכבות העבודה: גם אם אתם מתקינים את אותה המערכת בדיוק, בבתים שונים - ייתכן שהמחיר יהיה שונה. מדוע? מכיוון שלעיתים נדרש למקם את הגלאים במקומות גבוהים מאוד או לחילופין העברת החיווט מסובכת יותר, מה שיתומחר בהתאם.

תוכלו לקרוא בהרחבה גם על הנושאים הבאים:

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

התקנת אזעקה קווית אל מול אזעקה אלחוטית

בבואכם להתקין אזעקה חדשה בבית, תתקלו בשתי אופציות מרכזיות - התקנת מערכת אזעקה קווית והתקנה של מערכת אלחוטית. להלן ההבדלים המרכזיים בין שתי המערכות:

 

הפרמטר הנבדק מערכת אזעקה קווית מערכת אזעקה אלחוטית  
אמינות נחשבת לאמינה מאוד יש לעיתים  בעיות קליטה ושיבושים    
 
משך ההתקנה התקנה ארוכה ומורכבת התקנה קצרה ומהירה    
 
אופן ההתקנה הקמת תשתית וחיווט של קווי תקשורת התקנה אלחוטית  
 
עלות ההתקנה יקרה זולה  
 
סוללות בגלאים לא צריך צריך  
 
עלות הרכיבים רכיבים זולים רכיבים יקרים  
 
       

לסיכום, אין החלטה חד משמעית באשר לסוג המערכת שכדאי להתקין. ההמלצה שלנו היא לקבל מספר הצעות מחיר ולהבין מה ההפרש בין שתי המערכות ולפיכך לקבל את ההחלטה.

 

בנוסף כדאי להתייעץ עם המתקין מאחר וכל מבנה בנוי בצורה שונה ולכן לעיתים בחירת המערכת תושפע מהמיקומים השונים של הגלאים והתשתית הקיימת כעת במקום. 

 

טיפ קטן מאיתנו - כאשר אתם עוברים לבית חדש או לחילופין כאשר מתבצע שיפוץ בדירה, שווה לנצל זאת על מנת להקים את תשתית החיווט הדרושה לחיבור מערכת אזעקה קווית.

 

מתקין אזעקות מקצועי

מצאו מתקין אזעקות מקצועי ומומלץ

לא משנה באיזה סוג של התקנה תבחרו, בסופו של יום חשוב שמי שיבצע את ההתקנה יהיה גורם מקצועי ומיומן. מתקין אזעקות מקצועי לא רק יבצע את הקמת התשתית והחיבורים בצורה טובה אלא גם ידע להמליץ לכם על המיקום הנכון של כל גלאי, כך שהאזעקה תספק מענה מושלם לצרכים שלכם ותכסה את כל החלל, עם כמה שפחות "שטחים מתים". 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

למה להזמין התקנה דווקא מאצלנו?

פורטל וויסק מאפשר לכם לבחון את מחירי השוק בצורה קלה, מהירה ונוחה. כאשר אתם משאירים לנו פנייה באתר או מצלצלים אל המספר המופיע בראש עמוד זה, אנו מאתרים בעבורכם את המתקינים המומלצים באזורכם ודואגים לכך שתקבלו מהם הצעת מחיר מותאמת לבקשה שלכם. אנו פועלים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום וניתן להזמין עבודת התקנה של מצלמות כמעט לכל יעד. השירות מתאים גם להתקנת אזעקה בבתים וגם כמובן להתקנת מערכת אזעקה לעסק.

התקנת אזעקות - שאלות נפוצות:

קיבלנו לא מעט שאלות מגולשי האתר באשר להתקנת אזעקות. ריכזנו כאן את השאלות שחזרו על עצמן הכי הרבה, במטרה לספק לכם את המידע הרלוונטי ביותר:

איזה חברות מספקות מערכות אזעקה איכותיות?

החברות המומלצות ביותר הן חברת ריסקו (Risco) חברת Pima, וגם חברת Visonic ופרדוקס.


האם ניתן לשלוט על מערכת אזעקה מרחוק?

ניתן לשלוט על האזעקה באמצעות אפליקציה ייעודית. בקשו מטכנאי האזעקות לחבר לכם מודול אינטרנט (מצריך חיבור קווי של אינטרנט) אך קחו בחשבון שמדובר בתוספת תשלום של כמה מאות שקלים.


מה זה כרטיס הרחבת איזורים באזעקה?

כרטיס מיוחד שעלותו היא כ-600 ש"ח בממוצע. בעזרת כרטיס זה נוכל להגדיר כמות נוספת של אזורים. אזור הוא מקום שבו הותקן גלאי ולרוב במערכת אזעקה סטנדרטית, ברירת המחדל היא מקסימום 5 אזורים.


איך מחליטים איפה למקם את הגלאים?

לפני ההתקנה נדרש לבצע תכנון מקדים שמטרתו היא איפיון הצרכים שלכם. כל התקנה שונה מהאחרת ומיקום הגלאים עשוי להשתנות בהתאם לגודל וצורת המבנה. רוב המתקינים יסכימו להגיע אליכם לצורך הצעת מחיר אשר בה יספקו את חוות דעתם המקצועית על מיקום רכיבי המערכת.