השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת קודן לשער כניסה

מחפשים שירותי התקנת קודן לשער כניסה? הזמינו את השירות דרכנו ותוכלו למצוא מתקין מקצועי, מיומן ואמין. ומה באשר למחיר? בצעו השוואת מחירים וקבלו מספר הצעות שונות, כך תוכלו לבחור את ההצעה הזולה והמשתלמת מתוכן.

התקנת קודן לשער כניסה ע"י מתקין מומלץ

התקנה של קודן בשער הכניסה זו עבודה אשר תצריך ידע, ניסיון וכמובן כלי עבודה מתאימים. אם לרגע שקלתם לבצע התקנת קודן בכוחות עצמכם ולחסוך עלויות, נמליץ לכם לשקול זאת פעם נוספת מאחר וההתקנה מצריכה מהמתקין לא פעם למשוך קו חשמלי מנקודת החשמל הקרובה ביותר ולבצע חציבות לצורך הסתרת התעלות.

 

התקנת קודן לשער כניסה תצריך לא פעם גם התייחסות לנושא האיטום מאחר והקודן חשוף לשמש חזקה וכמובן מי גשמים או השקיית הגינה - כל אלו עשויים לפגוע בתפקוד של המערכת וליצור תקלות בהמשך. מציאת מתקין מומלץ ומקצועי זו השאיפה של כולנו וכאן בדיוק הפורטל שלנו נכנס לתמונה. פורטל וויסק עוזר לכם בהשוואת המחירים בין טכנאים, כאשר כל הטכנאים שאנו עובדים איתם עברו בדיקות ונמצאו בעלי המלצות מעולות של עשרות ואף מאות לקוחות קודמים.

 

התקנת קודן לשער כניסה

כמה עולה קודן לשער כולל התקנה?

העלות של קודן לשער כולל התקנה תנוע ברוב המקרים בטווח שבין 800 ש"ח ל-1,200 ש"ח. שימו לב, המחיר מתייחס למצבים בהם לא קיימת תשתית ונדרש לבצע עבודות הקמה הכוללות בין היתר חציבה, העברת חיווט והתקנה של מנעול חשמלי בשער. לעיתים המחיר עשוי להיות גם גבוה מ-1,200, בעיקר כאשר מדובר על מרחק רב בין השער לבין נקודת חשמל קרובה, מה שעשוי להאריך את משך ההתקנה. שימו לב כי המחיר כולל בתוכו גם את עלות המוצר וגם את העבודה.

 

מחיר ממוצע להתקנת קודן בשער כניסה

מחיר ממוצע להתקנת קודן בשער כניסה: 1000 ₪

טווח מחיר גבוה 1200 ₪

טווח מחיר נמוך 800 ₪


 

מה לבדוק לפני שמתקינים קודן לשער כניסה?

  • ראשית בדקו האם מדובר על קודן לשער ללא חשמל (אשר פועל על בסיס קו טלפון או על בסיס חשמל).
     
  • וודאו שהתקנת קודן לשער כניסה שמתבצעת אצלכם נעשית בצורה אסתטית, מבלי שחוטי חשמל צצים בסמוך לקודן. שימו לב שהחציבה נעשית כמו שצריך ובאופן נקי ככל הניתן.
     
  • כדאי לבדוק גם כי הותקן אצלכם קודן מסוג אנטי ונדל - זהו קודן שנחשב עמיד הרבה יותר מקודן פלסטיק פשוט. החשיבות לכך היא גבוהה מאחר וכפי שהסברנו, הקודן ממוקם בשטח חיצוני וחשוף למזג האוויר המשתנה.
     
  • בקשו מהמתקין גם הצעת מחיר בעבור חיישן קרבה, ייתכן שאופציה זו תהיה עדיפה בעבורכם ותתאים לכם יותר. חיישן קרבה מאפשר פתיחה של השער באמצעות צ'יפ בעל פס מגנטי מקודד.
     
  • וודאו מהי שיטת הפתיחה של השער מאחר וקיים מנעול חשמלי עם לשונית אך קיימת גם השיטה של מנעול אלקטרו מגנטי הפועל על משיכה מגנטית. בשערים חיצוניים ההעדפה היא להתקנה של מנעול חשמלי, שכן, מתאים לשמש גם כ"קודן לשער חשמלי".
     
  • אם כבר החלטתם להתקין קודן לשער כניסה, אולי שווה לברר גם על התקנת מערכת אינטרקום שלמה עם רמקול ומיקרופון ואולי אפילו מצלמה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

מדוע כדאי להתקין קודן לשער?

בואו נבין בדיוק מה תפקידו של הקודן ומה היתרון שלו על פני שיטות אחרות לפתיחת השער. היתרון הבולט ביותר של התקנת קודן לשער כניסה הוא שאנו לא צריכים להביא איתנו מפתח על מנת להיכנס.

 

קרה לכם ששכחתם את המפתח בבית או באוטו? אולי המפתח בכלל לא תקין או שבור? התקנת קודן תאפשר לכם לפתוח את השער על ידי הקשה של צירוף ספרות שהוגדרו מראש, מבלי התלות במפתח.

 

בנוסף, נתקין קודן גם כאשר נרצה לאפשר כניסה נוחה ומהירה במקומות בהם יש מספר רב של אנשים כמו משרדים או בניינים משותפים אך גם בבתים פרטים עם חצר גדולה ושער בכניסה הראשית של הבית.

 

התקנת קודן לשער

שאלות גולשים על התקנת קודן לשער כניסה

אלו השאלות שגולשים שאלו אותנו בנושא התקנת קודן לשער כניסה:

כיצד נקבע המחיר להתקנת קודן בשער הכניסה?

הצעת המחיר שתקבלו תתייב בדרך כלל ל עלות החומרים (הקודן, המנעול החשמל וכו') ביחד עם חישוב של משך זמן העבודה לאחר הבנת המורכבות שלה.


כמה זמן לוקחת התקנת קודן לשער?

עניין של בין שעה לשעתיים, כאשר יש תשתית קיימת. אם נדרש להקים את התשתית, ייתכן שמשך העבודה יתארך ויגיע גם ל-4 או 5 שעות. זכרו כי מיומנותו של הטכנאי וניסיונו ישפיעו גם הם על משך ההתקנה.


כמה עולה קודנית לשער כניסה ללא ההתקנה?

בין 200 ל-500 ש"ח, תלוי ביצרן ובפונקציונאליות של הקודן.


איך מחליפים קוד בקודן?

בעת רכישת הקודן, תקבלו מסמך עם הנחיות להחלפת הקוד. חשוב לשמור על מסמך זה למקרה שתזדקקו לו בעתיד. מבחינה טכנית, נדרש להיכנס למצב תכנות על ידי הקשת רצף מספרים.


האם ניתן להתקין קודן לשער ללא חשמל?

כן, ישנם פתרונות של קודן לשער כניסה ללא חשמל -  ואלו קודונים אשר פועלים על קו טלפון. בדומה לאינטרקום.


עושים התקנת קודן לשער חשמלי?

כן, ניתן למצוא דרכנו גם התקנת קודן לשער חשמלי.