השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת קודן לדלת כניסה

קודן לדלת עוזר לנו ליצור בקרה על כל מי שמעוניין להיכנס לבית, לבניין או למשרד שלנו. מעוניינים בהתקנת קודן לדלת כניסה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע.

התקנת קודן לדלת כניסה זה עסק למקצוענים

בכל הקשור לאביזרי בטיחות שמטרתם למנוע כניסה לזרים, כדאי לבחור בגורם מקצועי ובעל ניסיון. התקנה שאינה מקצועית, יכולה לגרום לכך שהקודן לא יעבוד כמו שצריך בשל בעיות בחיבור התשתית והחיווט. כמו כן, מתקין חאפר, יבצע התקנת קודן לדלת כניסה לבניין בצורה חובבנית כאשר לא כל החיווט מוסתר ומוצנע בצורה אלגנטית. בעזרת וויסק ניתן למצוא מתקין קודן לדלת כניסה ללא חשמל (על בסיס אינטרקום בלבד - קו טלפון) ועוד פתרונות רבים. 

 

התקנת קודן לדלת כניסה

מחיר התקנת קודן לדלת כניסה

מחיר התקנת קודן לדלת כניסה לבניין הוא 1,000 ש''ח בממוצע. טווח המחירים הוא 700 - 1,300 ש''ח. המחיר הוא עבור קודן לדלת כולל התקנה ומגלם גם את העלות של המנעול החשמלי. יש לציין שתיתכן תוספת במחיר במידה ויש צורך לבצע עבודת הכנה של התשתית, חציבה והעברת חיווט.

 

מחיר ממוצע להתקנת קודן לדלת כניסה

מחיר ממוצע להתקנת קודן לדלת כניסה: 1000 ₪

טווח מחיר גבוה 1300 ₪

טווח מחיר נמוך 700 ₪

סוגי קודנים לדלת כניסה שכדאי להכיר

יש סוגים שונים של קודנים ולפני שאתם ממהרים לרכוש את הקודן הראשון שעליו ממליץ לכם המתקין, כדאי שתקבלו מושג כללי באשר הסוגים הקיימים. זכרו כי התקנת קודן אינה מתבצעת לעיתים קרובות אלא אחת לכמה שנים טובות ולכן במקרים רבים כדאי להשקיע בדגם איכותי שיחזיק למשך מספר רב של שנים.

  • קודן לדלת כניסה עשוי פלסטיק - זהו למעשה הקודן הפשוט ביותר וגם הזול ביותר. אנו רואים שימוש נפוץ בו במשרדים פנימיים. 
     
  • קודן לדלת כניסה אנטי ונדל - קודן זה הוא הנפוץ ביותר מאחר והוא נחשב לעמיד וחזק. היות והוא עשוי ממתכת, הוא מתאים גם לדלתות כניסה וגם נפוץ מאוד בשערים חיצוניים בהם נדרש להתמודד עם גשם או שמש חזקה. קראו עוד על התקנת קודן בשער כניסה.
     
  • קודן משולב עם כרטיס קירבה - כרטיס קירבה מאפשר לפתוח את הדלת בעזרת כרטיס או צ'יפ מיוחד עם קידוד מתאים. כך במצבים שבהם תרצו לאפשר גישה נוחה ומהירה יותר לעובדי החברה, תוכלו לחלק להם כרטיסים ובכך לחסוך מהם את הקשת הספרות. המנגנון המשולב נועד בין היתר לספק כניסה מהירה גם כאשר הקוד מוחלף אחת לתקופה, על מנת למנוע כניסה של זרים.
     
  • קודן לדלת כניסה ללא חשמל: אם הנכם מחפשים אחר פתרון יעיל לפתיחה וסגירת דלת, בדקו על קודן לדלת ללא חשמל אשר פועל על בסיס קו טלפון, הוא זול יותר וקל להתקנה.

בנוסף ניתן לבצע את התקנת הקודן בשילוב עם התקנת אינטרקום כמו גם עם התקנה של מערכות בטיחות והגנה נוספות כמו התקנת מצלמות אבטחה או התקנה של אזעקה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

מתקינים קודן לדלת כניסה? בדקו את הדברים הבאים:

ראשית כל, כדאי לבחור בקודן בעל נורות חיווי (נורה ירוקה ואדומה) אשר מספקות אינדיקציה באשר להקשה נכונה או שגויה של הקוד. בנוסף, נמליץ לכם לשנות את הקוד אחת לתקופה של כמה שנים וזאת על מנת להימנע מלחיצה מרובה על אותם הלחצנים, מה שעשוי לשחוק את הפאנל ולאלץ אתכם להחליפו לעיתים תכופות. כדאי גם לבדוק בסיום ההתקנה שהכל עובד בצורה תקינה ולבקש מהמתקין הסבר קצר על איפוס הקוד או שינוי הקוד הקיים.

 

ההמלצה האחרונה היא על רכישת קודן לדלת כניסה אשר מכיל תאורת לד, לרוב בצבע כחול. תאורה זו לא רק מספקת מראה מעוצב ויפה אלא גם מסייעת בהקשת רצף המספרים כאשר יש חושך, מבלי שנצטרך להאיר את הפאנל עם הטלפון הנייד או כל תאורה אחרת.

שאלות נפוצות על התקנת קודן לדלת

לאורך השנים, קיבלנו כאן בפורטל וויסק מספר שאלות שחזרו על עצמן בנושא של התקנת קודן לדלת. להלן השאלות הנפוצות ביותר בצירוף התשובות שלנו לכל שאלה ושאלה.

איך משנים או מחליפים קוד בקודן הדלת?

נדרש להיכנס אל מצב תיכנות על ידי הקשת רצף מספרים, כפי שמופיע במסמך המצורף לקודן. ברוב הדגמים יהיה קוד תכנות מיוחד אשר מכניס אתכם למצב זה.


האם אפשר להחליף את הקוד באופן עצמאי או שעליי לקרוא לטכנאי?

בהחלט ניתן לבצע את העבודה באופן עצמאי וכך לחסוך את עלות ביקור הטכנאי שעשויה להיות כמה מאות שקלים.


כמה תעלה החלפת קודן דלת ישן בחדש?

מחיר החלפת קודן, כאשר אין צורך בהקמת התשתית - תעלה בין מאפס, תעלה בממוצע בין 200 ל-500 ש"ח


איך מאפסים את הקודן ומוחקים את הקוד הנוכחי?

אופן איפוס קודן לדלת משתנה מדגם לדגם אך בדגמים רבים הקשת הצירוף 0000 עשוי למחוק את הקוד הקיים. יש לעיין במסמך המופיע באריזת הקודן ולקרוא את ההסבר של היצרן.


התקנת קודן לבניין? קראו את הפסקה הבאה:

כאשר מחפשים קודן לבניין, מדובר על מערכת משולבת אינטרקום. ישנם כאלו עם מצלמה וכאלו ללא מצלמה. אם אתם מעוניינים לרכוש ולהתקין קודן לבניין, צריך לבדוק ולהגיע עם המידע הבא:

  • כמה דירות יש בבניין.
  • האם קיימת מערכת אינטרקום נוכחית והאם הקודן כשור למערכת הנוכחית.
  • האם קיימת תקלה במערכת הנוכחית.
  • איזה קודן לבניין שתרצו להתקין (עם מצלמה, עם אינטרקום, עם צ'יפ וכדומה).
  • בכמה דלתות צריך לבצע התקנת קודן לבניין (חניה, מדרגות, כניסה אחורית, כניסה ראשית, חניון תת קרקעי).

כל המידע הנ"ל יסייע למתקין לספק לכם הצעת מחיר נכונה וריאלית בעבור התקנת קודן לבניין המגורים שלכם.