השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת אינטרקום עם מצלמה

גלו מה היתרונות של אינטרקום עם מצלמה, כמה צפויה לעלות התקנה שכזו ומה חשוב לבדוק לפני שמזמינים את השירות. בנוסף, דרך פורטל 'וויסק' תוכלו להשוות מחירים בין מספר טכנאים ולהזמין טכנאי במחיר מעולה.

מחיר התקנת אינטרקום עם מצלמה

מחיר התקנת אינטרקום עם מצלמה הוא 3,000 ש''ח בממוצע. טווח המחירים נע בין 2,000 - 4,000 ש''ח. יש לציין שלעתים המחיר גבוה יותר, בעיקר במצבים שבהם נדרש להתקין את התשתית מאפס מאחר והיא אינה קיימת בכלל. בנוסף, יש לציין שאינטרקום עם מצלמה עולה יותר מאשר התקנה של אינטרקום רגיל עם שפופרת. הסיבה לכך היא שהמערכת יותר יקרה ולעיתים ההתקנה מורכבה יותר וצפויה לקחת יותר זמן.

 

מחיר התקנת אינטרקום עם מצלמה

מחיר התקנת אינטרקום עם מצלמה: 3000 ₪

טווח מחיר גבוה 4000 ₪

טווח מחיר נמוך 2000 ₪

מעוניינים בהתקנת אינטרקום עם מצלמה? השוו וחסכו!

בפורטל וויסק משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר להתקנת אינטרקום עם מצלמה! כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר זה להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל את הצעות המחיר עוד באותו היום! למה שתשלמו יותר אם אפשר לשלם פחות?

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

מה היתרונות של אינטרקום עם מצלמה?

היתרון המרכזי של אינטרקום עם מצלמה עם פני הדגמים האחרים הוא שהמצלמה מאפשרת לנו זיהוי מהיר וקל לפני פתיחת הדלת או השער החיצוני של הבית. במקום לנסות להבין מי עומד בכניסה אל הבית רק על סמך הקול שבוקע מהשפופרת, כאשר מותקן אינטרקום מצלמה אין מקום לטעויות ולמעשה הזיהוי פשוט ומהימן הרבה יותר. ישנם כאלו שנוהגים לשלב בין מצלמות אבטחה ואינטרקום עם מצלמה מקליטה.

 

יתרון נוסף הוא שניתן להתקין את המסך הפנימי שדרכו אתם צופים על המתרחש - במספר נקודות שונות ברחבי הדירה. כלומר אם אתם מתגוררים בבית פרטי (קראו על התקנת אינטרקום בבית) ומעוניינים למשל להתקין מסך נוסף גם בחדר העבודה בקומה למעלה על מנת שלא תצטרכו לרדת קומה בכל פעם שמישהו מצלצל באינטרקום, זה בהחלט אפשרי. חשוב לציין כי התקנה של מסך נוסף תייקר את המחיר בכמה מאות שקלים ולכן חשוב לבדוק את העלויות היטב.

 

התקנת אינטרקום עם מצלמה

אינטרקום עם מצלמה ומסך לשליטה מרחוק

במידה ואתם מתכננים להתקין אינטרקום לשער כניסה בבית פרטי, כדאי שתדעו כי כיום ניתן למצוא גם דגמים רבים אשר מאפשרים לנו לשלוט בפתיחת הדלת מרחוק ביניהם גם התקנת אינטרקום עם מצלמה.

 

כלומר, הפתיחה מתבצעת על ידי שימוש באפליקציה ייעודית בסמארטפון שלכם. כיצד זה עובד? ברגע שמישהו מצלצל באינטרקום, אתם מקבלים על כך התראה לנייד ויכולים להפעיל את האפליקציה במטרה לצפות במבקר דרך המצלמה.

 

המשמעות היא שהבקרה נעשית פשוטה ונוחה הרבה יותר מאחר והחיבור אל המחשבים או המכשיר הסלולארי גורם לכך שאנו יכולים לשלוט על הכניסה של זרים גם כאשר אנחנו מחוץ לבית. אגב, במכשירים רבים קיימת גם האפשרות לבצע הקלטה של קטעי הוידאו על גבי כרטיס זיכרון, מה שיאפשר לכם לצפות בהם במידה ותזדקקו לכך. 

 

התקנת אינטרקום מצלמה ומסך

התקנת אינטרקום עם מצלמה לשער - מה לבדוק?

אם אתם מתגוררים בבית פרטי, כדאי שתדעו שיש מספר דברים שכדאי לבדוק לפני התקנת האינטרקום עם מצלמה או קודן לשער כניסה. הדבר הראשון הוא איכות הפאנל החיצוני, מאחר והפאנל צריך להיות עמיד בפני תנאי מזג אוויר כמו גשם או שמש חזקה.

 

אגב כיום ישנם דגמים רבים של פאנלים לאינטרקום אשר מגיעים עם גגון קטן שעוזר לשמור על הפאנל טוב יותר. לכן, בדקו כי הפאנל איכותי, עמיד בפני חמצון וגם מספק הגנה מפני שריטות.

כמה זמן אחריות יש על התקנת אינטרקום עם מצלמה?

על התקנת אינטרקום עם מצלמה נהוג לתת אחריות של שנתיים בממוצע. טווח זמני האחריות הוא ביו 1 - 3 שנים והוא עשוי להשתנות בין המתקינים השונים. לכן, במידה וזה חשוב עליכם, בחרו במתקין שנותן אחריות לזמן הארוך ביותר.

 

משך תקופת האחריות להתקנת אינטרקום עם מצלמה:
3 שנות אחריות שנתיים אחריות שנה אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

כיצד בנוי הפאנל החיצוני של אינטרקום מצלמה?

אלו הם החלקים המרכזיים בפאנל החיצוני של אינטרקום עם מצלמה:

  • מצלמה: לרוב יהיה מדובר על מצלמת לד אשר יכולה לספק תמונה ברורה גם בשעות הערב, כאשר התאורה לקויה.
     
  • קודן: הקודן מאפשר פתיחה של האינטרקום באמצעות הקשת הסיסמא.
     
  • רמקול ומיקרופון מובנה: פרט למצלמה, רוב המערכות מגיעות עם רמקול מובנה וגם מיקרופון אשר מאפשר תקשורת בין שני הצדדים.
     
  • גגון הגנה: כפי שהזכרנו בפסקה הקודמת, על מנת לספק הגנה טובה על כל המערכת מפני גשם או שמש חזקה, נהוג לספק את המוצר עם גגון קטן אשר מגן על הכפתורים, המצלמה וומערכת השמע.

אינטרקום מצלמה: פרמטרים שחשוב לוודא לפני

חשוב להבין, כאשר מדובר על התקנת אינטרקום, לא כל הדגמים זהים ולמעשה הדבר שאולי הכי חשוב לבדוק הוא איכות המצלמה. חפשו דגם עם מצלמת HD אשר מספקת תמונה (צבעונית כמובן) איכותית ומכילה תאורת לד שמאפשרת להתמודד עם תאורה בעייתית בשעות הלילה. כמו כן, כדאי לבחור בפאנל גדול, מואר ונוח לשימוש גם בעבור ילדים.

 

באשר לפאנל עצמו, בדקו אם הוא מואר בתאורה פנימית מאחר ומדובר בפיצ'ר שמשדרג את השימוש ומאפשר לראות את הכפתורים גם בלילה. דבר נוסף שכדאי לבדוק לפני התקנת אינטרקום עם מצלמה הוא האם המסך הביתי (בתוך שטח הדירה) נדלק בצורה אוטומטית כאשר אורח מצלצל באינטרקום או שמא צריך ללחוץ על כפתור מסוים על מנת לראות מי בחוץ.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

שאלות על התקנת אינטרקום עם מצלמה

מעוניניים לקבל מידע נוסף על התקנת אינטרקום עם מצלמה? קראו את השאלות הבאות ואולי תמצאו תשובות לשאלות שלכם בנושא.

מה כוללת התקנת אינטרקום עם מצלמה בבניין משותף?

התקנת אינטרקום בבניין משותף כוללת את התקנת הפאנל החיצוני, התקנה של אינטרקום עם מצלמה, ספק כוח ומגבר. בבניינים בהם לא היתה מערכת אינטרקום עד כה, נדרשת הקמה של תשתית.


מהו הגודל של מסך הצפייה המותקן בתוך שטח הבית?

גודלו של המסך הוא בדרך כלל 7 אינץ' אך קיימים גם מסכים קטנים יותר, בגודל של 4.3 אינץ' או מסכים גדולים של 10 אינץ'. 


האם נהוג לספק אחריות על התקנת אינטרקום עם מצלמה?

בדרך כלל תקבלו מהמתקין אחריות לתקופה של בין שנה לשלוש שנים. וודאו זאת מראש לפני הזמנת העבודה.