השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת אינטרקום בפתח תקווה

בין אם אתם מתגוררים בבניין משותף ובין אם בבית פרטי, בעזרתנו תוכלו למצוא שירותי התקנת אינטרקום בפתח תקווה במחירים נהדרים. ניתן להתקין אינטרקום פשוט (שפופרת) וגם לקבל פתרונות מתקדמים יותר כמו אינטרקום מצלמה.

התקנת אינטרקום בפתח תקווה והסביבה

האינטרקום הוא מכשיר חיוני למדי אשר הופך את החיים שלנו לפשוטים יותר. הוא מאפשר לנו ליצור בקרה על כניסת האורחים אשר מנסים להיכנס למבנה מסוים גם מבלי להסתכל מבעד לחלון הבית ומסייע בפתיחת הדלת של הבניין כאשר אנו נמצאים בדירה שלנו. 

 

אם גם אתם מחפשים מתקין מקצועי אשר מספק שירותי התקנת אינטרקום וברצונכם לשמור על מחיר הוגן בעת ביצוע ההתקנה, אנחנו נשמח לעזור לכם לעשות זאת.

 

פורטל וויסק הוא הפורטל הגדול בישראל בכל הקשור להתקנת מערכות בטיחות, ניטור ובקרה וזה כולל התקנה של מצלמות אבטחה, אזעקות וכמובן אינטרקומים. צרו איתנו קשר עוד היום והזמינו התקנת אינטרקום בפתח תקווה במחיר מצוין.

 

התקנת אינטרקום בפתח תקווה

סוגי האינטרקום הנפוצים ביותר:

להלן שלושת הסוגים הנפוצים ביותר של מערכות אינטרקום:

  • אינטרקום שפופרת - מכונה גם אינטרקום אפרכסת. זהו האינטרקום הסטנדרטי והפשוט ביותר דרכו אפשר להקשיב למי שנמצא בלובי הבניין או בשער הכניסה לבית. במערכת זו ניתן כמובן לפתוח בלחיצת כפתור את דלת הכניסה.
     
  • אינטרקום עם מצלמה - דגמים אלו מגיעים עם מסך תצוגה אשר ממוקם בתוך הבית. כאשר אדם מסוים מצלצל באינטרקום, תוכלו לצפות בו ולזהות אותו בקלות, מבלי להסתמך רק על הקול שלו.
     
  • אינטרקום שמחובר לרשת - לאלו מכם שמחפשים פתרון מתקדם ונוח יותר, כדאי לבדוק באשר לאינטרקום IP אשר מחובר ל-WIFI ומאפשר לשלוט בפתיחת השער או הדלת מרחוק בעזרת אפליקציה בסמארטפון או המחשב.

>> חשוב לדעת: ישנם פתרונות נוספים לפתיחת שערים ודלתות מלבד האופציות הרשומות לעיל, כמו למשל התקנת קודנים בכניסה לבניין או התקנה של אינטרקום עם טביעת אצבע אשר נחשב כפתרון יעיל ומתקדם וגם אינטרקום שנפתח באמצעות צ'יפ (תג קרבה) מיוחד.

מדוע חשוב להזמין מתקין אינטרקום מקצועי?

אם אתם סבורים שכל אחד יכול לבצע את התקנה של אינטרקום ושמדובר בהתקנה פשוטה, יש לנו חדשות בשבילכם. התקנת אינטרקום בבית או בעסק יכולה להיות מורכבת ממה שאתם חושבים, בעיקר כאשר לא קיימת תשתית בכלל ונדרש להקימה מאפס. אם אי פעם דיברתם באינטרקום ושמעתם רעשים והפרעות, ייתכן שמדובר במכשיר עצמו (בעיה במיקרופון או הרמקול) אך לא פעם מדובר בתקלה אשר נגרמת כתוצאה מחיווט לא מקצועי.

התקנת מערכות אינטרקום גם בבתי עסק בעיר

אינטרקום הוא מוצר חיוני גם בבתי עסק כאלה ואחרים וזה כולל משרדים, מפעלים וגם מוסדות שונים כמו מתחמי קאנטרי, חדרי כושר וחללי עבודה משותפים. ברוב המקרים, נעדיף להתקין במקומות אלו אינטרקום עם תג קרבה. אך ניתן גם להתקין אינטרקום עם מצלמה ולחבר מסך באחד מהמשרדים או עמדת המזכירות לצורך בקרה על הנכנסים. התקנת אינטרקום בבית עסק אינה שונה בהרבה מהתקנת אינטרקום בבניין מגורים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

מתקינים אינטרקום בפתח תקווה בעזרת WeSec

דרכנו, תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר ממתקינים שונים אשר מספקים שירותי התקנת אינטרקום לשערי כניסה בבתים פרטיים, בתי עסק או בנייני מגורים משותפים. לאחר שתקבלו את הצעות המחיר השונות, תוכלו להשוות בין מרכיבי ההצעה, המחיר וכמובן פרמטרים נוספים כמו אדיבות המתקין והזמינות שלו לביצוע העבודה. אנו מעמידים לרשותכם מוקד טלפוני אשר זמין לכם בין השעות 9:00 עד 18:00 ואם תרצו לשאול שאלות נוספות על התהליך, תוכלו לחייג אל המספר המופיע כאן בעמוד.