השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת מצלמות אבטחה בצפון

מחפשים מתקין מצלמות אבטחה בצפון? השאירו פרטים כאן בטופס המצורף בדף ונחזור אליכם בהקדם עם הצעות מחיר משתלמות!

מהם האזורים המומלצים להתקנת מצלמות אבטחה בצפון?

שוקלים לקרוא למתקין מצלמות אבטחה בצפון אך לא בטוחים באילו מיקומים ניתן להתקין מצלמות אבטחה ביכלל? מתחת נציג את המקומות הנפוצים:

  • בבית - דעו כי ניתן לבצע התקנת מצלמות אבטחה בצפון באזורי הבית שלכם וזאת בין אם מדובר בדירה ובין אם בבית פרטי. תוכלו, בין היתר להתקין את המצלמות באזור הסלון, חדר השינה, באזור המרפסת ואפילו כזו שתתעד את חוץ הדלת שלכם. קחו בחשבון שאם מדובר על אזור שחופף בשטח ציבורי יהיה עליכם ליידע את הציבור על כך ע"י תליית שלט שמעידד על הימצאות מצלמה זו באזור.
     
  • מצלמות אבטחה בעסק - יש לכם עסק שתרצו לתעד גם בזמן שאינכם בסביבה? בין אם זאת הסיבה ובין אם תרצו פשוט עוד "זוג עיניים" שיפקחו על המתרחש דעו כי ניתן לבקש זאת מהמתקין להתקין לכם מצלמות במעגל סגור במיוחד בשביל הסיבות שציינו ומפני שדרך כך תוכלו לצפות בזמן אמת במתרחש בעסק שלכם אפילו מהסמארטפון! קחו בחשבון שגם במקרה הנ"ל תצטרכו לתלות שלטים המעידים על הימצאות המצלמות באזור.
     
  • מצלמות אבטחה בבניין - בין אם מדובר בבניין מגורים ובין אם בבניים משרדים -  כדאי שתדעו כי ניתן להתקין מצלמות אבטחה מכל סוג שתרצו אך קחו בחשבון שחייבת להיות לכך הסכמה מטעם כלל דיירי הבניין, כולל במידה ומדובר בבניין משרדים.


מתקין מצלמות אבטחה בצפון

מחיר התקנת מצלמות אבטחה בצפון

אנו יודעים כי אחד הדברים שהכי מעניין אתכם לדעת הוא הנושא של מחיר העבודה. אז מחיר התקנת מצלמות אבטחה בצפון מושפע ממספר פרמטרים כמו סוג וכמות המצלמות אך גם עלות התוספות שלעיתים נרצה להוסיף לה, לדוגמה מערכת ההקלטה. הנה מחירון עם דוגמאות לעבודות השונות שלקחנו :

מחירים ועלויות להתקנת מצלמות אבטחה בצפון

כמה עולה להתקין 6 מצלמות אבטחה?

התקנה + עלות המצלמות.


5,000 - 7,000 ש"ח
עלות התקנת מצלמת אבטחה בחדר מדרגות

קראו עוד על מצלמות בחדר המדרגות.


500 - 700 ש"ח
כמה יעלה להתקין 10 מצלמות אבטחה?

מדובר במצלמות אנליטיקה מתקדמות.


10,000 - 15,000 ש"ח
התקנה מצלמה אחת בבית עסק או חנות

התקנה של מצלמות אבטחה בעסק. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לסוג המצלמות שבחרתם.


3,200 - 4,500 ש"ח
התקנה של 4 מצלמות אבטחה

מחיר עבור שווי של כ - 4 מצלמות והתקנתן ע"י מתקין מצלמות אבטחה בצפון.


3,000 - 5,000 ש"ח

הדפס מחירון

מה ההבדלים בין מצלמות אבטחה שונות?

קיימים בארץ כמה סוגים של מצלמות אבטחה, שההבדלים ביניהם מתבטאים הן בצורת המצלמה והן במפרט הטכני שלה, נציג את הסוגים הנפוצים מתחת:

  • צורת המצלמה - בכל הקשור בנראות מצלמות אבטחה בצפון ובישראל ביכלל - דעו כי קיימים שני סוגים עיקריים : מצלמה בצורת צינור ומצלמה בצורת כיפה. ההבדל ביניהן יתבטא הן במיקום שהן עושות בו. מצלמת צינור יכולה לנוע לצדדים ולכיוון מעלה ומטה בהתאמה של המפעיל שלה. היא מותאמת לאזורי חוץ של מבנה מפני שהיא גדולה מאוד וכזו שדורשת מרחב גדול כדי שתצליח לתעד ביעילות. מצלמת כיפה מיועדת יותר בתוך מבנה מפני שהיא קטנה וקומפקטית. מתקין מצלמות אבטחה בצפון יוכל להתקין אותה במסגרת מעגל סגור שאופייני לעסקים ומוסדות רבים.
     
  • מפרט המצלמה - קיימת אפשרות להתקנת מצלמות אבטחה בצפון שיכולות לתעד את את השטח ולהקליט את הנאמר מצד המצולמים, בנוסף קיימות מצלמות עם ראיית לילה מיוחדת. המצלמה הסטנדרטית היא כזו שלא מחזיקה באף אחת מן האופציות שהצגנו ולכן מחירה זול יותר.
     
  • נראות המצלמה - מעוניינים להסתיר את המצלמה ע"מ לתעד בצורה טבעית את המתרחש בביתכם? דעו כי גם בנושא הזה יש פתרון והוא התקנה של מצלמה נסתרת, מצלמה זו מאפשרת לכם לתעד את הנעשה בבית, מבלי שהמתארחים בביתכם ידעו על כך - דבר המאפשר פעילות טבעית ללא שינוי מיוחד עבור המצלמה. זה טוב עבור הורים שמעוניינים לפקח על המטפלת של ילדיהם כשהם אינם בבית, זה טוב גם עבור אילו שרוצים לפקח על בעלי מקצוע שמגיעים לבצע עבודה בבית ודעו כי אופצייה זו כמובן תהיה יקרה יותר מהתקנה של מצלמת אבטחה רגילה.
     
פרמטרים מצלמת צינור/ כיפה מצלמה עם תיעוד שיחה ומצב לילה מצלמה נסתרת
נראות צינורית/ כיפתית מגיעה בצורת כיפה לרוב נסתרת בחפצים שונים
צריך ליידע בציבור? כשהמצלמה במקום ציבורי כשהמצלמה במקום ציבורי לא חייב
עלות יקרה/ זולה יקרה יקרה

מצלמות אבטחה בצפון - כך תבחרו דגם:

  • אפיינו את הצרכים שלכם מהמצלמה: האם היא מיועדת לשימוש רק בשעות היום או שתיתכן פעילות בקרבת המבנה גם בשעות הלילה? במידה וכן תזדקקו כנראה למצלמה עם יכולות אינפרא אדום.
     
  • נסו לעבוד עם תקציב מוגדר ולהבין בדיוק כמה כסף אתם הולכים להוציא על פרויקט שכזה. ייתכן כי במסגרת הפרויקט תזדקקו לשירותים נוספים כמו התקנת אינטרקום, התקנת מערכת אזעקה ועוד.
     
  • כדאי להתייעץ עם מתקין מצלמות אבטחה בצפון בשביל להבין בדיוק מה הדגמים המומלצים והיכן כדאי להתקין אותם.
     
  • כדאי לשקול לשלב גם מצלמות מתקדמות עם מיקרופון לצורך הקלטת הסאונד וגם מכשיר הקלטה ששומר את הוידאו לצפייה נוספת במידת הצורך.
     
  • מומלץ לבחור באחת מהחברות הוותיקות שמובילות את התחום, כמו למשל חברת Provision או חברת Hikvision.
     
  • אם ברצונכם ליצור הרתעה, התקינו מצלמות אבטחה גלויות. אם תרצו לעומת זאת לתפוס גורם מסוים בשעת מעשה מבלי ידיעתו, לכו על התקנת מצלמה סמויה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

איך למצוא מתקין מצלמות אבטחה בצפון?

לא בטוחים כיצד לבחור מתקין מצלמות מומלץ בצפון? מתחת רשמנו מספר היבטים שחשוב שתבדקו לפני ע"מ להשיג אותו במהירות:

  • ותק ונסיון - העדיפו להעסיק מתקין מצלמות אבטחה בצפון המחזיק בותק של מספר שנים לפחות וזאת מפני שברוב המקרים זה מעיד על הנסיון הרב שצבר מעבודות דומות במהלך שנות הותק הללו ובכך, הסיכוי שיבצע עבודה לקוייה הוא נמוך משמעותית ממתקין מצלמות שזה עתה החל לעסוק בתחום.
     
  • מחיר - ע"י השארת פרטים בפורטל וויסק תוכלו לקבל בחינם ישירות אליכם עד 3 מתקיני מצלמות אבטחה בצפון, ביניהם תוכלו לברר מחירי התקנה עוד בטלפון ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם. השאירו פרטים בטופס המצורף והתחילו לחסוך.
     
  • חוות דעת - לא כל מתקין מצלמות אבטחה בצפון שמעיד על עצמו שהוא מקצועי הוא אכן כזה ולכן - פורטל וויסק מאפשר לכם, נוסף על פעולה של השוואת מחירים בטלפון, גם לברר באינטרנט לגבי המתקינים שתקבלו מאיתנו. לאחר שתאתרו אותם באינטרנט תוכלו לחפש אחר ביקורות של לקוחות קודמים שנעזרו בהם וכך להבין את טיב השירות שקיבלו מבעלי מקצוע אלו..

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

באילו מקרים נזדקק לטכנאי מצלמות אבטחה בצפון?

טכנאי מצלמות אבטחה בצפון נזמין בכל מקרה בו התקיימה פגיעה או בעייה טכנית במצלמת האבטחה שלנו, טכנאי מצלמות אבטחה הוא זה שיגיע לתקן את הליקוי שנוצר ואף יוכל להחליף את המצלמה שלכם לאחת חדשה.

גם מתקינים מוסמכים לתקן מצלמות שהם עצמם התקינו אך קחו בחשבון שבמידה ופג תוקפה של האחריות עבור התקנת המצלמה, דהיינו שהם כבר אינם מחוייבים לספק לכם שירות חינמי בעבור התקנת המצלמה.

האם ניתנת אחריות בגין התקנת מצלמות אבטחה בצפון?

עבור התקנת מצלמות אבטחה בצפון מרבית המתקינים מספקים תקופת אחריות הנעה בין 9 - 12 חודשי אחריות. אחריות זו ניתנת עבור הליך ההתקנה עצמו ולא על המצלמות עצמן (עליהן היצרן מעניק אחריות נפרדת). חשוב שתבררו אודות טיב האחריות מול בעל המקצוע לפני הליך ההתקנה.
 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
שנת אחריות 10 חודשי אחריות 9 חודשי אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ מתקיני מצלמות אבטחה בצפון אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.