השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

מתקין מצלמות אבטחה בחיפה

התקנת מצלמות אבטחה בחיפה בבתים פרטיים, בנייני מגורים משותפים ובתי עסק - והכל במחיר זול ומשתלם למדי. השוו  מחירים בקלות דרך פורטל 'וויסק' ומצאו טכנאי מצלמות אבטחה בחיפה והסביבה.

התקנת מצלמות אבטחה בחיפה בבית פרטי

כמה יעלה להתקין מצלמות בבית פרטי? מבדיקות שערכנו, התקנה של 4 מצלמות, תעלה בממוצע 4,000 ש"ח. המחיר כולל את ההתקנה, את עלות המצלמות ואת מכשיר ההקלטה אשר יאפשר לכם לצפות בחומרים שצולמו גם לאחר תקופה של מספר שבועות.

 

מחיר ממוצע להתקנת 4 מצלמות אבטחה בבית פרטי

מחיר ממוצע להתקנת 4 מצלמות אבטחה בבית פרטי: 4000 ₪

טווח מחיר גבוה 5000 ₪

טווח מחיר נמוך 3000 ₪

 

איך יודעים היכן להתקין את המצלמות?

רוב המתקינים, יספקו לכם הערכת מחיר ראשונית בהתאם לדרישות שלכם אך יבקשו להגיע פיזית אל המבנה לצורך תכנון מדויק יותר של הכמות הנדרשת לצורך כיסוי מלא של האזור. בביקור זה, יוחלט ביחד איתכם היכן בדיוק למקם ולהתקין את המצלמות, תוך הבנת הצרכים, הפתחים של המבנה והאזורים הרגישים שמהם עשויים להיכנס הפורצים.

 

התקנת מצלמות אבטחה בחיפה

שיקולים בבחירת מתקין מצלמות אבטחה בחיפה

יש מגוון רחב של בעלי מקצוע בתחום אשר מספקים שירות התקנה של מצלמות אבטחה. אז איך יודעים באיזה מתקין מצלמות אבטחה כדאי לבחור מביניהם? הנה המדדים שאנו ממליצים לכם לבדוק:

  • המלצות: לא משנה כמה בעל המקצוע יספר לכם על עצמו, אין כמו לשמוע בסופו של דבר מה אומרים ומספרים עליו אחרים, בעיקר כמובן לקוחות קודמים שהתנסו בשירותיו. חפשו את ההמלצות ברחבי הרשתות החברתיות או באתרי אינטרנט שונים.
     
  • עבודות קודמות: בקשו לראות תמונות של עבודות קודמות שבוצעו על ידי המתקין. אם אתם מתכננים להתקין מצלמות אבטחה בעסק, בקשו לראות דוגמאות ספציפיות של המערכת שהותקנה. זו דרך לבדוק אם ההתקנה בוצעה בצורה נקייה.
     
  • אדיבות ושירותיות: עבודת ההתקנה עשויה להיות ארוכה ויש את השלב שקודם לה והוא ההגעה של בעל המקצוע לצורך קבלת הצעת מחיר ותכנון פריסת המצלמות במבנה. על כן, כדאי למצוא אדם סבלני, אדיב ושירותי שילווה אתכם לאורכו של התהליך כולו.
     
  • מחיר העבודה: אין ספק שמחיר הוא פרמטר חשוב מאין כמוהו, בעיקר כאשר יש לא מעט פערים בין הצעות המחיר השונות. בדקו לפחות שלוש הצעות והשוו בין מרכיבי ההצעה לפני שתגיעו להחלטה הסופית.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

אחריות של טכנאי מצלמות אבטחה בחיפה

ברוב המקרים, נהוג לספק אחריות על התקנת מצלמות אבטחה למשך תקופה של שנה אך הדבר משתנה בין נותני השירות השונים. לעיתים, טכנאי מצלמות אבטחה בחיפה יספקו אחריות גם לתקופה של שנה וחצי וזאת במקרים בהם הותקנה מערכת מצלמות מורכבת עם הרבה מצלמות.

 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
שנה וחצי שנות אחריות שנה אחריות חצי שנה אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

התקנת מצלמות אבטחה בחיפה - סוגי מצלמות:

מבחינת סוג המצלמה, עומדות לרשותנו מספר אופציות:

מצלמה קווית או אלחוטית:

  • מצלמת אבטחה קווית: מצלמה זו היא הנפוצה ביותר ורוב המתקינים ימליצו לכם להתקין אותה. קיימות מצלמות אבטחה אנלוגיות ומצלמות IP, אשר מתחברות למכשיר ההקלטה באמצעות כבל רשת.
     
  • מצלמה אבטחה אלחוטית: מדובר על מצלמות אבטחה אשר פועלות באמצעות WIFI. אומנם ההתקנה שלהן פשוטה ומהירה יותר אך חלק סבורים כי מצלמות אלו פחות אמינות מאחר וכל שיבוש של רשת ה-WIFI, יפסיק את פעולתן.

 

מצלמות אבטחה נסתרות או גלויות:

מצלמות אבטחה נסתרות הן מצלמות זעירות אשר לרוב נרצה להסתיר במקומות שונים בבית על מנת לתפוס מישהו בזמן ביצוע הפעולה ומבלי ידיעתו. לעומת זאת מצלמות אבטחה גלויות נועדו למנוע מראש את מקרים של גניבת ציוד, פגיעה או וונדליזם.

 

מצלמות אבטחה סטטיות או עם מנוע:

כאשר מתקין מצלמות אבטחה בחיפה מגיע להתקין אצלכם מצלמות, כדאי להתייעץ איתו לגבי דגם המצלמה מאחר ובחלק מהדגמים יש מנוע שמאפשר לקרב או להרחיק את המצלמה ולעשות זום על האובייקט, כמו גם לשלוט בכיוון שלה.

היכן נהוג להתקין מצלמות אבטחה?

התקנת מצלמות אבטחה בחיפה תתבצע במגוון מקומות שונים: התקנת מצלמות בבית פרטי, התקנת מצלמות בבניין משותף, במשרדים, בחנויות, במפעלים ועוד. אבל היכן בפועל נתקין את המצלמה? לרוב ההתקנה תתבצע במקומות הבאים:

 

מעל דלתות: החל מדלת הכניסה הראשית של הבית ועד לדלת היציאה אל החצר, נהוג גם להזמין טכנאי מצלמות אבטחה בחיפה לצורך התקנת מצלמות בדלתות של יחידות דיור, משרדים, חנויות ועוד.

 

בקרבת חלונות: הפירצה קוראת לגנב ומרבית מהפריצות נעשות כאשר הפורצים מגיעים מהחלון. מומלץ להתייעץ עם מתקין מצלמות אבטחה בחיפה גם בנוגע לשילוב של מערכת אזעקה וגלאים בחלון.

 

ביציאה אל המרפסת: אם אתם מתגוררים בבית פרטי ויש לכם מרפסת או יציאה אל חצר אחורית, דעו כי מדובר באזור מועד לפורענות וכדאי להתקין בקרבת יציאה זו מצלמות אבטחה.

 

בסמיכות לשער: בעיקר כאשר מדובר על משרדים או מפעלים, נרצה ליצור בקרה על כל מי שנכנס ויוצא מהשער הראשי וזה כולל גם שערים חשמליים שבכניסה לחניות.

טיפים לפני התקנת מצלמות אבטחה

  • אם התקנתם מצלמות אבטחה, כדאי לשקול לשלב גם מקליט שישמור את כל המידע בתוכו.
  • מומלץ לרכוש מצלמות אבטחה איכותיות של אחד מהמותגים הבאים: פרו-וויז'ן, Hikvision או חברת Dahuah.
  • לפני התקנת מצלמות אבטחה בחיפה, כדאי לבדוק את תקופת האחריות שהמתקין מספק לכם.
  • לאחר מיקום המצלמות בבית, בקשו לראות את הטווח וההיקף שהן מכסות.
  • מומלץ להתקין את מצלמות האבטחה בצורה גלויה או סמויה, כאשר אנו ממליצים להתקין את החיווט באופן סמוי לצורך קבלת מראה אסתטי ונקי יותר.

שאלות על התקנת מצלמות אבטחה בחיפה

גלו את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שקיבלנו מגולשי האתר, באשר להתקנת מצלמות אבטחה בחיפה ובסביבתה הקרובה:

האם כדאי להתקין מצלמה עם מיקרופון?

כל טכנאי מצלמות אבטחה בחיפה, יגיד לכם שכדאי ללכת על הדגם המתקדם הכולל גם מיקרופון אך כדאי לחשוב האם אתם באמת זקוקים לסאונד מאחר והדבר מייקר את העלות בכמה עשרות עד מאות שקלים.


איזה סוגי התקנה קיימים?

ניתן לבצע התקנה עליונה, בה החוטים גלויים או שניתן לבחור דווקא בהתקנה סמויה בה נסתיר את הכבלים והחיווט בקיר. התקנה זו אסתטית יותר אך עלותה גבוהה מהתקנה עליונה.


כמה זמן לוקח להתקין את המצלמות?

התקנת מצלמות אבטחה לבית בחיפה תיקח בדרך כלל לוקחת בין שעתיים ל-6 שעות, תלוי מאוד בכמות המצלמות ובתשתית הנדרשת. בפרויקטים מורכבים יותר, ייתכן כי העבודה תיקח גם יום שלם ואף יותר.