השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

מתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים

חוששים להתנהלות המטפלת עם תינוקכם בבית? בעלי עסק ומעוניינים באמצעי נוסף לפיקוח על ההתנהלות בעת שאינכם באיזור? במאמר זה תוכלו לקרוא על המיקומים להתקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים, כמה עולה לבצע זאת ע"י מתקין מצלמות מוסמך, טיפים שחשוב שתדעו, על סוגי המצלמות השונות ואיך בהליך קצר תוכלו להשוות בין מתקינים ולחסוך בזמני חיפוש ובכסף - קראו וגלו.

באילו מקרים נזדקק למצלמות אבטחה בגבעתיים?

הצורך בהתקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים או בכל עיר אחרת נועדה בראש ובראשונה להוות אמצעי תיעוד נוסף על העיניים שלנו וזאת כדי לאפשר לנו להיות מודעים לכל הסובב סביבנו בין אם אנו זמינים כדי לראות זאת ובין אם אנו זמינים או לא לצפות זאת.
 

ניתן לבצע התקנה של מספר מצלמות אבטחה בגבעתיים ובכך להביא לתיעוד של איזור אחד או כמה איזורים לחוד ולצפות במתרחש בזמן אמת או בכל שעה אחרת לשיקולכם.
 

מתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים

באילו מיקומים ניתן להתקין מצלמות אבטחה?

האיזורים בהם ניתן להתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים הם בלתי מוגבלים, כאשר ההגבלה היחידה היא טווח המחיר שהנכם יכולים לשלם ולהשקיע. נפרט בפניכם את המיקומים הנפוצים בהם יש צורך במצלמות אבטחה:

  • התקנת מצלמות אבטחה בעסק  - נהוג להתקין מצלמות לתיעוד בחנויות ובעסקים ע"מ למנוע גניבות ולפקח על התנהלות עובדים ולקוחות החנות.

    חלה חובה לציין כי העסק מצולם עבור לקוחות העסק וחל איסור להציב אמצעי תיעוד זה באיזורים אינטימיים כמו חדרי מדידה, בשירותים ומקלחות.
     
  • התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי/דירה - ניתן לבצע התקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים בבתים פרטיים או בדירות לצורך תיעוד הנעשה בבית ובחצר.

    יש לקחת בחשבון שאם מדובר במצלמת אבטחה שפונה אל מחוץ לשטח הבית - כמו באיזור בו ממתינים זרים ליד דלת הכניסה - יש להציב שלט המיידע על הימצאות מצלמות וזאת כי מדובר בשטח הנחשב בחלקו לציבורי וכל הסתרה בנושא, פוגעת בפרטיות הכלל.
     
  • התקנת מצלמות אבטחה בבניין - מצלמות אבטחה בגבעתיים נהוג להתקין גם בתוך בנייני מגורים או עסקים. ניתן להתקין מצלמות בכניסה לבניין בסמוך לאינטרקום, בחדרי זבל, בתוך מעליות ובדרכי הגישה הן לחניון והן לבניין.

    כמובן יש לקחת בחשבון שיהיה על הלקוח להתקין שלטים ברורים המציינים אודות המצאות מצלמות אלו באזור.
     
מיקום מצלמות אבטחה  מדוע יש בזה צורך? האם מצריך את ידיעת הציבור?
מצלמת אבטחה בעסק להגן בפני גניבות כן
מצלמת אבטחה בבית/ דירה לצפות במתרחש בבית  אם בתוך הבית - לא, אם מחוץ לבית (ליד אינטרקום) - כן
מצלמת אבטחה בבניין לצפות במתרחש בתוך ומחוץ לשטח הבניין כן - בפנים ומחוץ לבניין

כמה עולה לתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים?

מחיר התקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים נע בין 3,000 - 5,000 ש"ח בעבור הליך ההתקנה עצמה ושווי של כ - 4 מצלמות אבטחה בעלות אופציית הקלטה. מחיר זה מתייחס להתקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי או בדירה. במידה ומדובר בכמות גדולה יותר של מצלמות שעל המתקין לבצע - המחיר עשוי להתייקר בהתאם.


 

מחיר ממוצע להתקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים

מחיר ממוצע להתקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים: 4000 ₪

טווח מחיר גבוה 5000 ₪

טווח מחיר נמוך 3000 ₪

ההבדלים המהותיים בין מצלמות האבטחה השונות

לפני שאתם מחליטים להתקין מצלמת אבטחה ע"י מתקין או טכנאי מצלמות אבטחה בגבעתיים, תוכלו לקרוא מתחת על סוגי המצלמות ועל ההבדלים ביניהן

צורתה הפיזית של מצלמת האבטחה

דעו כי קיימים שני סוגים נפוצים של מצלמות אבטחה: מצלמת אבטחה בצורת צינור ואחת בצורת כיפה או עיגול. נסביר על שתיהן מתחת:
 

  • מצלמת אבטחה בצורת צינור - מצלמה זו נראית בצורתה מאיימת מעט ואף משרה אווירה של "אבטחה ברמה גבוהה".

    ביכולתה לנוע ימינה, שמאלה ולמטה והיא מיועדת בעיקר לאזורים חיצוניים לבית, כמו: חצרות, אזורי כניסה לבית ולבניין.
     
  • מצלמת אבטחה בצורת כיפה - מצלמה מסוג זה נחשבת לעדינה וכזו שלא מתעדת בצורה תזוזתית כמו מצלמת הצינור.

    היתרון שלה הוא שביכולתה לתעד בדיסקרטיות את המתרחש באזורים פנימיים כמו בתים או עסקים וזאת מבלי ליידע את המצולמים על זווית הצילום שלה - מה שבמצלמת הצינור פחות אפשרי להסתיר.
     

טכנאי מצלמות אבטחה בגבעתיים

מצלמת אבטחה עם או בלי מיקרופון

בגבעתיים קיימים שני סוגים נפוצים של מצלמות אבטחה: מצלמות אבטחה עם מיקרופון ומצלמות ללא מיקרופון.

  • מצלמות אבטחה עם מיקרופון - במידה ויש לכם צורך לתעד גם את הנאמר ע"י המצולמים, התקנת מצלמות אבטחה עם מיקרופון יאפשרו זאת, זה יכול לסייע בחדרי חקירות, באזורים בעלי אבטחה גבוהה כמו בנקים ואף בתוך הבית שלכם.
     
  • מצלמות אבטחה בלי מיקרופון - כאן מדובר על מצלמות אבטחה בסיסיות שאין ביכולתן להקליט את הנאמר בתיעוד שלהן וזאת היות ואין צורך בכך או מטעמי פרטיות של הציבור.

    מצלמות ללא מיקרופון נפוצות בעיקר באזורי רחוב, בכבישים, בעסקים קטנים וגם בחצרות של בתים פרטיים ובניינים.

מצלמה נסתרת מול מצלמה גלוייה

דעו כי במידה וברצונכם לרשת את ביתכם במצלמות נסתרות, דעו כי תוכלו להסתייע במתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים שביכולתו לבצע זאת. לא כל מתקין יכול להטמיע בצורה מדוייקת מצלמות נסתרות בשטח של בית.

מצלמות נסתרות מאפשרות, בשונה ממצלמות אבטחה גלויות מאפשרות לבעל הנכס לפקח על המתרחש בביתו בעת שהוא אינו וזאת מבלי לעורר את חשדם של האורחים בביתו, כגון: מטפלות של הילדים, נותני שירות שונים ועוד.

ניתן להתקין מצלמות נסתרות במגוון רחב של אזורים כמו : מנורות, מאחורי מראות ועוד.
 

סוג המצלמה יתרון חיסרון
מצלמת אבטחה גלוייה מרתיעה מאפשרת למצולם "לזייף" התנהגות
מצלמת אבטחה סמוייה חושפת את אופיו האמיתי של המצולם לא מרתיעה

מצאו מתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים וחסכו!

מעוניינים לפקח על המתרחש בביתכם בזמן שאתם מחוצה לו? בעלי עסק ומעוניינים בזוג עיניים נוסף? עכשיו זה פשוט ומהיר מתמיד!

כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את פרטיכם בפורטל וויסק ותקבלו עד 3 מתקיני מצלמות אבטחה מומלצים בגבעתיים, שביניהם תוכלו להשוות במחיר ולחסוך בזמני חיפוש ארוכים ובכסף.

 

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

טיפים חשובים לפני התקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים

הנה כמה טיפים חשובים שכדאי שתבררו לפני שאתם מזמינים טכנאי לצורך התקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים:

  • מה הצורך שלכם במצלמה? הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר שעליכם לברר עם עצמכם הוא מדוע אתם זקוקים לשירותי מתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים? לשם מה אתם זקוקים למצלמה? אם אתם זקוקים למצלמה שתתעד מחוץ לבית - תזדקקו למצלמה חזקה ומאסיבית שנעה לצדדים כדי לתעד כמה שיותר אזורים חיצוניים (כדוגמת מצלמת צינור).

    לעומת זאת, אם מדובר על תיעוד המתרחש בשטח סגור כמו בית או עסק - תזדקקו למצלמה בצורת כיפה, הנחשבת לדיסקרטית יותר וקטנה יותר.
     
  • כיצד לתפעל את המצלמה? ודאו עם מתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים עוד בשיחת הטלפון שיקפיד להסביר לכם על ההוראות לתפעול המצלמות שתרכשו ממנו.

    זכרו כי מצלמות אבטחה יכולות לסבך בכל הקשור לתפעול והתחזוקה שלהן ולכן אין לפסוח על קבלת הדרכה ראויה מצד המתקין. 
     
  • קיבוץ מספר עבודות במקביל - זה לא סוד שהליך התקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים הוא יקר ולכן, מומלץ שתאגדו במסגרת ביקור של המתקין מספר עבודות ע"מ להוזיל את מחיר העבודה כולה ולחסוך בדמי ביקור חוזרים בפעם הבאה.

    לדוגמה תוכלו לבקש מהמתקין להתקין לכם אינטרקום עם מצלמה בדלת הכניסה לבית שלכם ובכללי לתקן אינטרקום קיים או להתקין אחד חדש.
     

מתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים

כיצד לבחור מתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים?

לפני שתזמינו מתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים, כדאי שתבדקו מספר פרמטרים שיסייעו לכם לבצע בחירה מושכלת יותר בעבור התקנת מערכת האבטחה העתידית שלכם. נציין את הפרמטרים החשובים מתחת:

  • ותק - בחירה במתקין מצלמות אבטחה בגבעתיים המחזיק בותק ובניסיון בעבודתו כמתקין - היא ארובה לכך שביצוע ההתקנה על ידו תתבצע בטווח זמן מהיר ובמינימום של נזק.

    אל תתביישו לברר אודות שנות הותק בהן מתקין מחזיק, לפני שאתם מזמינים אותו אליכם הביתה או לעסק.
     
  • זמינות - מעוניינים להזמין שירותי התקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים עוד השבוע? כדאי שתבררו עם כל אחד מהמתקינים שתקבלו מפורטל וויסק אם הם זמינים לבצע בביתכם או בעסק שלכם בטווח הזמנים הנ"ל.


    לא כל מתקין או טכנאי מצלמות אבטחה בגבעתיים זמין באופן מיידי ויש כאלו עמוסים מאוד שכלל לא יוכלו לסייע לכם בחודש הקרוב ולכן, בידקו עוד בטלפון אודות הזמינות של המתקין להגיע אליכם.
     
  • חוות דעת - לאחר שתקבלו מאיתנו 3 מתקיני מצלמות אבטחה בגבעתיים, בידקו אודותם ברחבי האינטרנט ונסו לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים שהסתייעו בהם, מה שיביא לגיבוש החלטה בצורה יעילה יותר עבורכם.
     
  • אחריות - בררו אודות מתן אחריות ואת אורך האחריות לפני שאתם מזמינים מתקין מצלמות אבטחה לביתכם או לעסק שלכם. מרבית המתקינים מזכים באחריות לשנה על הליך ההתקנה עצמו, הכוונה אם ההתקנה בוצעה בצורה לא תקינה - אתם זכאים לתיקון או להתקנה מחודשת של מצלמות האבטחה שהותקנו ע"י המתקין.

    כמובן שיש לברר אודות תנאי האחריות עוד בטלפון. אחריות עבור מצלמות האבטחה עצמן ניתנת בניפרד ובהתאם ליצרן המצלמה שנבחרה על ידכם או ע"י המתקין.
     
משך תקופת האחריות להתקנת מצלמות אבטחה בגבעתיים:
שנת אחריות 10 חודשי אחריות 9 חודשי אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.