השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

מתקין מצלמות אבטחה בבית שאן

הזמינו מתקין מצלמות אבטחה בבית שאן לצורך תיעוד ותחושת ביטחון בקרב אנשי הבית, וגם כדי ליצור הרתעה בקרב אנשים זרים שיכולים להיות עם כוונות לא טובות.

השוואת מחירים בין טכנאי מצלמות אבטחה בבית שאן

כשאתם מסתכלים על המחיר של טכנאי מצלמות אבטחה בבית שאן חשוב לדעת שהמחיר הוא לא קבוע והוא יכול להשתנות בין טכנאי מצלמות אבטחה שונים. המחיר כמובן תלוי במספר מצלמות האבטחה אבל גם כל מתקין מצלמות אבטחה יכול לקחת לכם מחיר שונה גם אם מדובר באותה העבודה.

 

לכן אנחנו ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים בין מתקיני מצלמות אבטחה בבית שאן - כך תוכלו לחסוך במחיר ההתקנה הסופי. צרו איתנו קשר ונשלח לכם פרטים של 3 מתקיני מצלמות אבטחה בבית שאן כדי שתוכלו להתחיל לחסוך.

 

מתקין מצלמות אבטחה בבית שאן

מחיר התקנת מצלמות אבטחה בבית שאן

המחיר של התקנת מצלמות אבטחה בבית שאן כאמור ישתנה בהתאם לסוג המצלמות ולמספר שלהם, אבל בהחלט נוכל להגיד שהשירות הנפוץ ביותר הוא התקנה של 4 מצלמות אבטחה בבית פרטי כולל מכשיר הקלטה והוא יעלה בין 3,000 - 5,000 ש"ח כולל המצלמות. תוכלו לראות מחירים נוספים של התקנת מצלמות אבטחה אם אתם מעוניינים.

 

מחיר ממוצע להתקנת 4 מצלמות אבטחה כולל מכשר התקנה

מחיר ממוצע להתקנת 4 מצלמות אבטחה כולל מכשר התקנה: 4000 ₪

טווח מחיר גבוה 5000 ₪

טווח מחיר נמוך 3000 ₪

לפני שאתם מזמינים מתקין מצלמות אבטחה

לפני שאתם מזמינים מתקין מצלמות אבטחה היינו ממליצים לכם קודם כל לבדוק האם אתם צריכים מיקרופון במצלמות האבטחה. הרבה פעמים כן נרצה להוסיף מיקרופון כדי שנוכל לשמוע את מה שמתרחש, אך שימו לב שזה יוסיף עוד כמה מאות שקלים לכל מצלמה.

 

בנוסף כדאי לדעת שיש אפשרות להתקין מצלמות אבטחה נסתרות למקרים בהם תרצו לפקח או "לתפוס על חם" אדם בבית שלכם כמו בעל מקצוע או המטפל/ת של ההורים שלכם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

מתי נצטרך להתקין מצלמות אבטחה?

התקנת מצלמות אבטחה מומלצת כאשר אתם רוצים לייצר הרתעה מפני פורצים לבית שלכם. בנוסף הן כמובן יעזרו לכם לתפוס גנבים בשעת מעשה או כמו שאמרנו בפסקה הקודמת לפקח על אדם זר בבית שלכם. מעבר לכך הרבה פעמים אנשים בוחרים להתקין מצלמות אבטחה בבית שלהם בשביל לתעד את כל מה שקורה.