השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת מצלמה בחניה

רוצים להתקין מצלמה לחניה שלכם ולא בטוחים אם זה חוקי? המשיכו לקרוא כדי להבין באילו מקרים זה חוקי ובאילו מקרים זה לא. בנוסף תוכלו לראות כמה עולה ההתקנה ולערוך השוואת מחירים בין מתקיני מצלמות אבטחה שונים.

מחיר התקנת מצלמת בחניה

מחיר התקנת מצלמה בחניה לרוב יעלה בין 750 - 1250 ש"ח להתקנת מצלמה בודדת, כשההתקנה כוללת מכשיר הקלטה. במידה ותחליטו להתקין יוצר ממצלמת אבטחה אחת המחיר לכל מצלמה יכול לרדת. תוכלו להסתכל על מחיר התקנת מצלמות אבטחה.

 

מחיר ממוצע להתקנת מצלמה בחניה

מחיר ממוצע להתקנת מצלמה בחניה: 1000 ₪

טווח מחיר גבוה 1250 ₪

טווח מחיר נמוך 750 ₪

האם התקנת מצלמה בחניה זה חוקי?

לפי האגודה לתרבות הדיור ישנם שלושה מקרים של התקנת מצלמה בחניה:

  1. במידה ומדובר במצלמת אבטחה שמכוונת לתוך שטח הבית של אחד השכנים, הרי מדובר בפגיעה בפרטיות של אותו שכן.
     
  2. אם מדובר במצלמה לחניה שמכוונת על חצר הבניין ותפקידה להגן ולשמור על רכושם המשותף של הדיירים אין בכך הפרה של החוק לפרטיות.
     
  3. עם זאת, אם מדובר במצלמת אבטחה שמכוונת לרכוש של בעל דירה אחר כן יש פה הפרה של החוק לפרטיות.

השוואת מחירים בין מתקיני מצלמות אבטחה בחניה

כמו שראיתם המחיר של התקנת מצלמה בחניה הוא לא קבוע והוא נמצא בטווח. זה כי לא כל מתקין מצלמות אבטחה יקח לכם את אותו המחיר על התקנת מצלמה בחניה. תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר שונות, ובכך לערוך השוואת מחירים שתעזור לכם להוריד את המחיר הסופי של ההתקנה.

 

השאירו פרטים או התקשרו אלינו ואנחנו נדאג לקשר ביניכם לבין עד 3 מתקיני מצלמות אבטחה בעיר שלכם כדי שתוכלו לדבר איתם, לקבל הצעות מחיר שונות, להשוות ולחסוך.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

מצאו מתקין מצלמות אבטחה מומלץ למצלמה בחניה

בשביל למצוא מתקין מצלמות אבטחה מומלץ קודם כל כדאי לנסות למצוא לקוחות קודמים שלו. תראו מה הם אומרים, האם היו תקלות עם מצלמות האבטחה, האם הן עובדות טוב וכו'. בנוסף היינו ממליצים לכם לבדוק את הותק שלו. ודבר אחרון ודאו אם יש לכם אחריות על מצלמת האבטחה ולכמה זמן.