השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת מצלמות אבטחה לבית

התקנת מצלמות אבטחה בבית, מצריכה ידע וניסיון רב מאחר ונדרש לבצע תכנון מקדים ולמקם את המצלמות במקומות הנכונים והאפקטיביים ביותר. מעוניינים להתקין מצלמות אבטחה בבית שלכם? קבלו בעזרתנו מספר הצעות מחיר שונות ממתקינים מומלצים והשוו ביניהן.

התקנת מצלמות אבטחה לבית במחירים מעולים

בשנים האחרונות הביקוש לשירות של התקנת מצלמות אבטחה עלה בצורה משמעותית מאחר ומצלמות האבטחה לא רק מספקות לכם את היכולת לצפות בהקלטה במידה ומישהו ביקר בחצר שלכם או ניסה לפרוץ את מנעול הדלת אלא הן גם יוצרות הרתעה וגורמות לגנב או הפורץ להמשיך הלאה אל הבית הבא בשכונה. 

 

מעוניינים להתקין מצלמות בתוך הבית או הדירה? אולי דווקא בחצר הקדמית או האחורית של הבית? פורטל 'וויסק' מאפשר לגולשיו לקבל עד שלוש הצעות מחיר בעבור התקנת מצלמות אבטחה לבית פרטי, ממתקינים מקצועיים, מנוסים ומומלצים. צרו איתנו קשר כעת והתחילו לקבל הצעות מעולות בעבור כל סוגי ההתקנות. 

 

התקנת מצלמות אבטחה בבית

מחיר מצלמות אבטחה לבית פרטי כולל התקנה

מחיר מצלמות אבטחה לבית פרטי כולל התקנה הוא כ-4,000 ש"ח בממוצע כאשר הטווח נע בדרך כלל בין 3,000 ש"ח ל-5,000 ש"ח בעבור התקנה + 4 מצלמות אבטחה, מכשיר הקלטה, ספק כוח, כבלים וחיווט. אם תרצו להתקין מצלמה בודדת, העלות תהיה בדרך כלל בין 2,000 ל-3,000. שימו לב, המחירים עשויים להשתנות מעת לעת ועל כן הקפידו לבדוק עלויות באופן סופי לפני הזמנת השירות.

 

התקנת 4 מצלמות אבטחה בבית (כולל כל הציוד הנלווה)

התקנת 4 מצלמות אבטחה בבית (כולל כל הציוד הנלווה): 4000 ₪

טווח מחיר גבוה 5000 ₪

טווח מחיר נמוך 3000 ₪

 

כמה עולה מצלמת אבטחה לבית פרטי?

כאשר אנו מדברים על מצלמת אבטחה לבית ללא ההתקנה (כלומר רק המוצר) טווח המחירים נע בין 300 ש"ח בעבור המצלמות הפשוטות ביותר ועשוי להגיע גם למחיר של 700 ש"ח למצלמה יחידה, כאשר מדובר בדגמים מתקדמים יותר עם יכולות שונות כמו זום, ראיית לילה וכמובן תמונה איכותית יותר בזמן הצילום.

באיזה אזורים בבית נהוג להתקין מצלמות?

  • מעל דלת הבית הראשית: אם אתם מתגוררים בבית פרטי, כדאי להתקין בראש ובראשונה את המצלמות כך שיתעדו את הכניסה הקדמית ואת דלת הבית הראשית שלכם. שימו לב שגם אם אין לכם עינית בדלת תוכלו להתקין גם מצלמה לדלת כניסה ללא עינית.
     
  • ביציאה אל מרפסת או חצר: רוב הגנבים, יחפשו כניסה מבודדת יותר ולכן אם יש לכם חצר אחורית או מרפסת, כדאי להתקין שם מצלמה שתספק לכם תמונה על המתרחש שם בשעות הלילה. התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי יכולה לגרום לגנב לפסוח על הבית שלכם ולהמשיך הלאה.
     
  • שבילים בחצר ודרכי מעבר: בשביל לספק מידע רב ולתפוס את הגנב בשעת מעשה, נמליץ על התקנת מצלמות גם בשבילים שמסביב לבית, כמובן כאשר מדובר על אזורים שבשטח הפרטי שלכם. באזורים אלו, הגנבים נוטים להתרשל ולא פעם הם מסירים את המסיכה ופניהם נחשפים למצלמות. שימו לב שאם תגדירו שההקלטה היא לפי תנועה הזמן אחורה שמצלמת האבטחה תשמור את הצילום יהיה יחסית נמוך בגלל התנועה הרבה של הרכבים והאנשים.
     
  • בתוך שטח הבית: בדרך כלל ממקמים את מצלמות האבטחה בפינה, בין שני קירות מרכזיים או על התקרה. מומלץ לבחור נקודות אסטרטגיות אשר מכסות את אזור הסלון, המטבח או חדרים עם ציוד יקר ערך, כמובן, תקף גם כאשר עושים מצלמות אבטחה לדירה
    .
  • על הגג של הבית: אומנם אזור זה נחשב לפחות נפוץ אך לעיתים נרצה להתקין מצלמת אבטחה באזור הגג מאחר ודרך הגג ניתן להגיע לחלונות ולהיכנס דרכם לתוך שטח הבית או הדירה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

התקנת מצלמה ביתית לבד - האם אפשרי?

באופן טכני, התקנה עצמאית של מצלמות אבטחה לבית פרטי היא כמובן אפשרית. האם זה מומלץ? לא כל כך. מאחר ומדובר בהתקנה מורכבת יחסית, הדורשת לרוב הקמה של תשתית, חיבור המערכת אל החשמל ויצירת תקשורת בין הרכיבים השונים (למשל המצלמות ומערכת ההקלטה) מומלץ להיעזר בגורם מקצועי אשר ביצע עבודות התקנה בעבר ויודע להתקין את התשתית בצורה נקייה ואלגנטית וכמובן יבצע את החיבורים כמו שצריך.

 

מתקין מצלמות אבטחה בבית

התקנת מצלמות אבטחה בבית וגם בחצר

כאשר מתעורר הצורך בהתקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי, רובנו בכלל מתכוונים להתקנה של המצלמות בשטח החצר או בכניסה אל הבית ולא בתוך הבית עצמו.

 

בשטחי החוץ, מומלץ להתקין מצלמות גלויות במקום מצלמות אבטחה נסתרות מאחר ואנו רוצים להרתיע גנבים ולמנוע ניסיונות חדירה אל הבית. הגנבים רואים את המצלמות ופשוט מחליטים להמשיך הלאה במקום לקחת את הסיכון ולהיתפס בעדשת המצלמה.

 

לעומת זאת בתוך הבית, ייתכן ונעדיף להתקין מצלמות אבטחה נסתרות וזאת בעיקר כאשר נרצה לפקח על הבייביסיטר, המטפלת או כל גורם אחר שברצוננו לתפוס על חם בשעת מעשה.

איזה הבדלים קיימים בין סוגי המצלמות?

  • הבדל בצורת המצלמה: יש מצלמות צינור, מצלמות בצורת כיפה, מצלמות ממונעות וסוגים נוספים. בדרך כלל נהוג להתקין מצלמות כיפה במקומות סגורים ומצלמות צינור במקומות פתוחים.
     
  • הבדל ביכולות המצלמה: חלק מהמצלמות מאפשרות תזוזה, אחרות הן סטטיות. חלק מספקות ראייה גם בתנאי תאורה לקויים ואחרות לא. בחלק מהדגמים יש מיקרופון שמאפשר לנו לקבל סאונד בנוסף לתצוגת הוידאו ובדגמים הפשוטים יותר, פונקצייה זו אינה קיימת.
     
  • הבדל בשיטת ההתקנה: ישנן מצלמות אנלוגיות אשר מתחברות באמצעות חיווט חשמלי, בעוד דגמים אחרים וקיימים דגמי מצלמות דיגיטליות, כלומר מצלמות IP שבהן החיבור מתבצע באמצעות כבל רשת. האנלוגיות זולות יותר מהדיגיטליות אך לרוב הטכנולוגיה תהיה פחות מתקדמת במצלמה אנלוגית, בכל הקשור ליכולות אנליטיקה כאלה ואחרות.

השוו מחיר בין מתקיני מצלמות אבטחה לבית

מבדיקות שערכנו לאורך השנים, עולה כי ניתן לחסוך בעת התקנת מצלמות אבטחה מאות שקלים, רק על ידי השוואה של מחירי השוק ובדיקה של מספר הצעות מחיר שונות. אנו מזמינים אתכם לקבל בעזרתנו הצעות מחיר מחברות ומתקיני מצלמות אבטחה לבית, מה שיעזור לכם להבין כמה השירותים השונים צפויים לעלות וגם כמובן יסייע לכם בחיסכון.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות לבית

רוצים עוד מידע? קראו גם את השאלות הבאות בנושא התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי, אשר קיבלנו מגולשי אתר WeSec. מתחת לכל שאלה תמצאו את תשובת המומחים שלנו, שיכולה לעזור גם לכם.

האם המתקין צריך להגיע פיזית לבית בשביל לספק הצעת מחיר?

מאוד תלוי בסיטואציה. אומנם ברוב המקרים המתקין ירצה להגיע אליכם פיזית בשביל לראות את הבית ולהבין איזה פריסת מצלמות נדרשת אך ישנם מקרים בהם הוא יבקש מכם לשלוח לו וידאו קצר או להסביר בעל פה מה אתם מחפשים, בשל ניסיונו - הוא ידע לספק הערכת מחיר כבר בטלפון.


מי אחראי על רכישת המצלמות - אני או המתקין?

כמעט תמיד, הרכישה תתבצע על ידי המתקין, בתיאום איתכם ולאחר שהבין את התקציב והצרכים. עם זאת, תוכלו לשאול את המתקין האם ניתן לרכוש את המצלמות בעצמכם, לרוב זה לא ישתלם מאחר והמתקין רוכש את המצלמות במחיר זול יותר ממחירי השוק.


האם כל מערכת מצלמות מאפשרת לצפות בחומרים שהוקלטו בעבר?

ראשית כל, על מנת לצפות בהקלטות נדרש להתקין מכשיר הקלטה ולחברו אל המצלמות. ברוב המערכות ניתן לעשות זאת. יש לשים לב כי למצלמות אנלוגיות נדרש לחבר מכשיר DVR, בעוד למצלמות אנלוגיות, נחבר מכשיר NVR.