השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת מצלמות אבטחה

כמה צפוי לעלות השירות של התקנת מצלמות אבטחה? איך (ואיפה) מתקינים אותן ומה חשוב לדעת לפני ההרכבה והחיבור שלהן? גלו את כל המידע החשוב לפני הזמנת העבודה ובצעו השוואת מחירים בין מתקינים מומלצים באזורכם.

מחיר התקנת מצלמות אבטחה

מחיר התקנת מצלמות אבטחה הוא 4,000 ש''ח בממוצע. טווח המחירים הוא 3,000 - 5,000 ש''ח בעבור התקנה של 4 מצלמות אבטחה בבית פרטי. יש לציין שהמחירים אינם קבועים ויכולים להשתנות בין מתקיני המצלמות השונים. לכן חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים על מנת שתוכלו לחסוך כמה שיותר.

 

חברת התקנת מצלמות אבטחה

ראו מחירון התקנת מצלמות אבטחה

אז כמה צפויה לעלות התקנת מצלמות אבטחה? מיד תוכלו לראות דוגמאות לעלויות ומחירים הנלקחו מהצעות אמיתיות. שימו לב כי המחירים עשויים להשתנות מעת לעת ולכן המוצג כאן הוא אינדיקציה כללית בלבד.

מחירון התקנת מצלמות אבטחה

עלות מצלמות אבטחה כולל התקנה בבית פרטי

כולל התקנה, 4 מצלמות ומכשיר הקלטה.


3,000 - 5,000 ש"ח
התקנת סט מצלמות אבטחה בחנות קטנה

התקנת 6 מצלמות בתוך החנות ומחוצה לה.


5,000 - 7,000 ש"ח
כמה יעלה להתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור?

בין 3 ל-5 מצלמות אבטחה כולל ההתקנה.


3,000 - 5,000 ש"ח
עלות התקנת מצלמת אבטחה נסתרת

התקנת מצלמת אבטחה נסתרת (יחידה אחת) בתוך שטח הבית.


700 - 1,800 ש"ח
עלות התקנת 3 מצלמות בבניין משותף

המחיר כולל 3 מצלמות, מכשיר הקלטה ואת ההתקנה עצמה.


3,000 - 4,000 ש"ח
מחיר התקנת 5 מצלמות אבטחה בבניין משרדים

מתייחס למצלמות אבטחה אנולוגיות.


5,000 - 6,500 ש"ח
כמה צפויה לעלות התקנה של 10 מצלמות אנליטיקה?

מצלמות בעלות היכולת של זיהוי פנים, חפצים ואובייקטים.


9,000 - 15,000 ש"ח
עלות התקנת מצלמות IP בבניין של 20 קומות

מצלמות המתחברות בכבל תקשורת. כולל מכשיר הקלטה.


14,000 - 19,000 ש"ח

הדפס מחירון

התקנת מצלמות אבטחה - השוואת מחירים

מעוניינים להתקין מצלמות אבטחה בבית, במשרד או בבית העסק שלכם? הכירו את פורטל וויסק. אצלנו, תוכלו להשוות עלויות בין מתקינים המספקים שירותי התקנת מצלמות אבטחה מכל דגם וסוג. מעוניינים להתחיל לקבל הצעות מחיר? חייגו אל מספר הטלפון המופיע כאן באתר או השאירו לנו פנייה דרך הטופס בעמוד זה. אנו נדאג שתקבלו עד שלוש הצעות שונות, ללא כל עלות או התחייבות.

 

מתקין מצלמות אבטחה

עלות ביקור של מתקין מצלמות אבטחה

העלות בעבור ביקור סטנדרטי של מתקין מצלמות אבטחה היא 250 ש''ח בממוצע. המחיר מתייחס לעבודה קטנה כמו כיוון מצלמות, תיקון מצלמות אבטחה שלא עובדות וכדומה. 

 

מחיר ממוצע לביקור מתקין מצלמות אבטחה

מחיר ממוצע לביקור מתקין מצלמות אבטחה: 250 ₪

טווח מחיר גבוה 300 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

כיצד נקבע מחיר ההתקנה של מתקין מצלמות אבטחה מומלץ?

כאשר מתקין מצלמות אבטחה מומלץ מתמחר את העבודה, הוא לוקח בחשבון בעיקר את הפרמטרים הבאים:

  • עלות מצלמות האבטחה: מחיר זה נקבע על פי כמות המצלמות הנדרשת וסוג המצלמות. יש סוגים שונים של מצלמות (יוסבר בהמשך) ולכן זהו ללא 
     
  • תוספת מערכת הקלטה: אם כבר התקנתם מצלמות אבטחה, בטח תרצו לייצר לעצמכם אופציה לצפות בהקלטות עבר. תוספת מערכת הקלטה תייקר את מחיר ההתקנה בכמה אלפי שקלים, תלוי בדגם.
     
  • מורכבות ההתקנה: התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי, אינה דומה להתקנה של מצלמות בבניין משותף. כל מקרה לגופו ולעיתים נדרש מהמתקין למקם את המצלמות באזורים גבוהים מאוד או קירות שהגישה אליהם אינה נוחה כל כך. אלו שיקולים שהמתקין לוקח בחשבון בתמחור ועשויים לייקר את עלות העבודה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

התקנת מערכת מצלמות אבטחה - מתי זה נדרש?

התקנת מצלמות אבטחה נועדו ליצור הרתעה ולגרום לגנבים ופורצים להתרחק מהבית או המבנה. פרט להרתעה, נהוג לבצע התקנת מערכת מצלמות אבטחה במצבים בהם נרצה לפקח על המתרחש במקום מסוים, מסיבות כאלה ואחרות.

 

כך למשל בעל עסק אשר מעוניין למנוע גניבות של ציוד או מסמכים מהמשרד - יתקין מצלמות אבטחה בעסק שלו. וכך גם הורים אשר מעוניינים ליצור פיקוח (לא תמיד באופן גלוי) על המטפלת או הבייביסיטר - יבחרו בוודאי להתקין בביתם מצלמות אבטחה נסתרות.

 

מחפשים מידע נוסף? לחצו על הכפתור המתאים להרחבה:

השוו מחיר בין מתקיני מצלמות אבטחה מומלצים

מהניסיון שלנו, השוואת מחירים יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף בהתקנת מצלמות אבטחה. לעיתים קרובות אנו רואים פערים משמעותיים, של כמה מאות ואף אלפי שקלים, בין אותה ההתקנה בין מספר מספר מתקינים שונים.

 

כיצד נוצר הפער הזה? חלק מהמתקינים עמוסים בעבודה בתקופה מסוימת ולכן התמחור שלהם עשוי להיות גבוה יותר, בעוד מתקינים אחרים עשויים להוזיל את העלויות בתקופות פחות עמוסות בעבודה בעבורם. צרו איתנו קשר וקבלו עד שלוש הצעות שונות ממתקיני מצלמות אבטחה באזורכם.

 

התקנת מצלמות אבטחה

שירותי התקנה בפריסה ארצית

לא פעם אנו נשאלים באשר לאזורי השירות שלנו. כדאי לדעת כי אנו מסייעים במציאת מתקין מצלמות אבטחה בכל אזורי הארץ - מצפון ועד דרום. ניתן לקבל מענה גם להתקנות בבתים פרטיים אך גם להתקנה בבניין משותף, בית עסק, מפעל או חנות ולמעשה כל מבנה באשר הוא. להלן רשימה של אזורי השירות הנפוצים ביותר:

אזורי השירות הנפוצים ביותר:

מה ההבדלים בין מצלמות האבטחה השונות?

  • הבדל בצורת המצלמה: יש מצלמות בצורת צינור, המתאימות בעיקר לאזורי חוץ ויש לעומתן מצלמות כיפה, אשר לרוב נמקם במרכז החדר. היתרון במצלמות כיפה הוא שלא תמיד ניתן להבין לאיזה כיוון הן פונות ומה הן מצלמות. כמו כן יש הסבורים כי המראה שלהן יותר אלגנטי ופחות מרתיע. נדגיש כי צורת המצלמה לא בהכרח תשפיע על העלות. מה שיותר רלוונטי בהקשר המחיר הוא תכונות המצלמה.
     
  • עם מיקרופון או בלי: במקרים רבים נרצה לקבל גם סאונד מהסיטואציה ולכן נבחר להתקין מצלמות אבטחה עם מיקרופון מובנה. המיקרופון עשוי לייקר את העלות בכמה מאות שקלים (בין 200 ל-400 ש"ח)
     
  • גלויות או נסתרות: אפשר להגיד כי מצלמות אבטחה לא תמיד צריכות לבלוט בשטח ובמצבים רבים נרצה להצניע אותן ואף להחביאן לגמרי. ההחלטה על מצלמות גלויות או סמויות היא לרוב די פשוטה ונגזרת מהמטרות שלכם. יחד עם זאת, כדאי להתייעץ עם מתקין מצלמות לבית מאחר ובמקרים רבים יהיה כדאי לשלב בין מצלמות גלויות לנסתרות באותו המבנה. אגב, מצלמות נסתרות עולות קצת יותר מהמצלמות הגלויות, לרוב יהיה מדובר בתוספת של בין 100 - 350 ש"ח למצלמה.
     
  • שיטת התקנה שונה: אם זה עתה התחלתם לחקור ולהיכנס לעולם מצלמות האבטחה, בטח הבנתם שיש מצלמות אבטחה אנלוגיות, אשר מתחברות באמצעות חיווט חשמלי אך יש גם מצלמות דיגיטליות (מצלמות IP) שבהן החיבור מתבצעי על ידי כבל רשת. מצלמות IP יקרות יותר מאחר והציוד עצמו עולה יותר וגם ההתקנה יקרה בעשרות אחוזים מאשר התקנת מצלמות אבטחה אנלוגיות.
     
  • מצלמה ממונעת או סטטית: יש מצלמות עם מנוע פנימי אשר מאפשר לנו לשלוט בהן, הן מבחינת זווית הראייה והן מבחינת הזום עצמו. חשבו אם יש צורך בדגם מתקדם עם מנוע וזכרו כי אלו דגמים יקרים יותר, בכמה מאות שקלים. 

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

חיבור מצלמות אבטחה אלחוטיות - האם זה כדאי?

ראשית כל, נסביר מה זה בכלל מצלמות אבטחה אלחוטיות: מדובר על מצלמות אשר מתחברות אל מערכת הWIFI ואינן מצריכות חיבור לכבלים או חוטים. אנו לא ממליצים על התקנת מצלמות אבטחה אלחוטיות מהסיבה הפשוטה שאנו תלויים בעוצמת הקליטה שעשויה להיות נמוכה מדי פעם. בכל הקשור להגנה ובטיחות הבית, לא מומלץ להסתמך על טכנולוגיה אלחוטית מאחר ולעיתים יש ניתוקים, הפערות בזרימת הוידאו ועוד. 

 

התקנה של מצלמות אבטחה

מה ההיתרונות של התקנת מצלמות אבטחה?

מתלבטים עדיין האם כדאי להתקין מצלמות אבטחה? אלו ההיתרונות של התקנת מצלמות אבטחה:

  • שקט וביטחון - התקנה של מצלמות אבטחה, מעניק תחושה ענקית של שקט וביטחון.
     
  • שליטה נוחה - באמצעות מערכות מתקדמות של מצלמות אבטחה תוכלו להנות משליטה נוחה ופשוטה על מנת שתוכלו להיות תמיד בבקרה על כל המתרחש.
     
  • מייצר הרתעה - התקנת מצלמות אבטחה מייצרת הרתעה ויכול למנוע את זה שאתם תהיו הבאים בתור.
     
  • תפיסת הפורצים - במידה וכן פרצו אליכם הביתה, מצלמות האבטחה יכולות לעזור מאוד במציאת הפורצים והבאתם לדין.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179


>>>אולי יעניין אתכם איך לבחור מצלמות אבטחה

טיפים ומידע חשוב בנושא התקנת מצלמות אבטחה

  • התקנה סמויה: מבחינת ההתקנה של החיווט, תוכלו לבחור בהתקנה עליונה, בה החוטים גלויים ומוצמדים לפאנלים או לחלקו התחתון / עליון של הקיר (לעיתים בתוך תעלות פלסטיק) או בהתקנה סמויה בה הכבלים מוסתרים בתוך הקירות. התקנה סמויה היא המומלצת איך היא יקרה יותר (תוספת של בין 500 ש"ח ל-1,200 ש"ח בממוצע)
     
  • הדגמה: ההתקנת מצלמות אבטחה הסתיימה? מעולה. בקשו מהמתקין להדגים לכם בדיוק איך לשלוט ולתפעל את המערכת. שאלו אותו על היכולות של המצלמות בשביל להבין בדיוק מה המוצר שהתוקן אצלכם וקבלו גם תדריך על מערכת ההקלטה.
     
  • מוצרים נוספים: אם אתם מתקינים מצלמות אבטחה, אולי כדאי שתשלבו את ההתקנה עם מוצרי אבטחה נוספים כמו התקנת מערכת אזעקה ואפילו התקנת אינטרקום חדש. במקרים רבים, יהיה מדובר באותו בעל מקצוע אשר מספק את השירותים, מה שעשוי לחסוך לכם מעט במחיר מאחר ומדובר על עבודה מרוכזת.
     
  • אם חשוך: כדאי להשקיע במצלמות אבטחה עם אינפרא אדום אשר מספקות תמונה גם בשעות הלילה המאוחרות כאשר חשוך מאוד. 
     
  • חשבו עם עצמכם: לפני שאתם מזמינים את המתקין לצורך הצעת מחיר, נסו לחשוב עם עצמכם מה הצרכים שלכם, היכן הייתם רוצים למקם את המצלמות, איזה פונקציות חשובות לכם ועוד. איפיון ותכנון יעזרו לכם להוציא את המירב מתהליך ההתקנה.
     
  • צילומי עבר: לא בטוחים כמה זמן נשמר הצילום במצלמות האבטחה? ודאו זאת עם המתקין כי זה משתנה בהתאם להגדרות שלכם. זו גם הזדמנות לבקש ממנו להגדיר גיבוי בענן אם אתם צריכים ויש לכם את המצלמות המתאימות.

 

חיבור מצלמות אבטחה

האם נהוג לקבל אחריות על התקנת מצלמות אבטחה?

עבור התקנת מצלמות אבטחה נהוג לקבל אחריות לשנה. חשוב לוודא זאת לפני שאתם מזמינים את המתקין וגם חשוב לוודא שהאחריות שאתם מקבלים היא בכתב.

 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
14 חודשי אחריות 12 חודשי אחריות 10 חודשי אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ מתקיני מצלמות האבטחה אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

איך תתנהלו נכון מול מתקין מצלמות אבטחה?

אספנו לכם כמה טיפים על מנת שתוכלו להתנהל בצורה נכונה מול המתקין מצלמות אבטחה:

  • אחריות - על התקנת מצלמות אבטחה נהוג לקבל אחריות. לכן, דרשו מהמתקין מצלמות אבטחה את האחריות רשומה בכתב על מנת שלא יוכל להתנער מהאחריות.
     
  • סוג המצלמה - יש לא מעט סוגים של מצלמות אבטחה. בחרו בחברת מצלמות אבטחה מוכרת וידועה על מנת שתחזיק מעמד שנים רבות ולא תיהרס כעבור כמה חודשים.
     
  • בדקו את איכות הצילום - לפני שאתם בוחרים בסוג המצלמה, בקשו מהמתקין להראות לכם את איכות המצלמה. אתם לא רוצים לקנות מצלמה שבסופו של דבר לא ניתן לראות בה בצורה טובה ואיכותית.

מתקין מצלמות אבטחה חובבן? כך תדעו!

איך תדעו שאתם מזמינים מתקין מצלמות אבטחה חובבן? הנה כמה טיפים על מנת שתוכלו להימנע מחובבנים:

  • מחיר זול - אם הגעתם עד לפה, אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהבנתם מהי העלות להתקנת מצלמות אבטחה. לכן, במידה ואתם מקבלים הצעת מחיר מאוד זולה עוד בשיחת הטלפון הראשונית, אנחנו היינו קצת חושדים באיכות המצלמות והמתקין. ברוב המקרים זה נגמר בכך שהוא מגיע להתקין לכם את המצלמות אבטחה ועל הדרך מכפיל את המחיר כי זה לא היה כולל הכבלים, מכשיר ההקלטה, השנאי ואיך שכחנו את המע''מ.
     
  • סוג הכבלים - וודאו שמתקין המצלמות אבטחה לא משתמש בכבל של רשת מחשבים על מנת להעבירת את הנתונים. ישנו קיבל בשם RG59 שהוא כבל בעל סיכוך עבה להעברת תקשורת נתונים.
     
  • מחברים - וודאו שהמתקין לא חותך את השקע המקורי ומכניס את הכבל לבפנים ממש כמו שהוא. הדבר עשוי לגרום להרס למערכת ובנוסף לסכנה והכל בשביל לחסוך בכסף.
     
  • שנאים - בדקו שהמתקין מצלמות אבטחה מתקין לכל מצלמה שנאי בנפרד. יש גם אופציה שהמתקין יחבר את כל המצלמות לשנאי אחד עם יציאות נפרדות לכל מצלמה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

שאלות חשובות שתשאלו את עצמכם לפני התקנת מצלמות אבטחה

הנה כמה שאלות שתוכלו לשאול את עצמכם לפני שתבצעו התקנת מצלמות אבטחה:

  1. האם אתם רוצים שמצלמות האבטחה יהיו גלויות או נסתרות?
     
  2. האם אני רוצה שהן יצלמו באיכות טובה גם בלילה?
     
  3. מה כמות המצלמות שתצטרכו?
     
  4. האם מצלמות האבטחה יהיו בתוך או מחוץ לבית? האם הם היו גם בפנים וגם בחוץ?
     
  5. מהם המקומות שמהם הכי קל לפרוץ לבית שלכם?

שאלות על הרכבת מצלמות אבטחה

אנחנו בטוחים שיש לכם עדיין לא מעט שאלות בנושא. לכן ריכזנו כאן את השאלות הנפוצות ביותר שקיבלנו מהגולשים, בנושא הרכבת מצלמות אבטחה:

איך מתקינים מצלמות אבטחה?

אז איך מתקינים מצלמות אבטחה? האמת שזה תלוי אם מדובר על מצלמות אנלוגיות או דיגיטליות. נדרש ליצור חיווט ולמתוח כבלים ברחבי הבית, להתקין את המצלמות על הקיר ולחבר אותן למערכת ההקלטה. 


האם כדאי לבצע התקנה עצמית של מצלמות אבטחה?

לא מומלץ לבצע את ההתקנה לבד, אלא אם כן מדובר על מצלמות פשוטות או מצלמות דמה. התקנה של מערכת מצלמות אבטחה מתקדמת יותר, תצריך ידע וניסיון וגם ציוד וכלי עבודה מתאימים.


איזה חברת מצלמות אבטחה נחשבת לטובה?

אנו ממליצים בחום ללכת על התקנת מצלמות פרוויז'ן, Hikvision, ארוקם (Erocam) ועוד.


האם ניתן לקבל הצעת מחיר בטלפון או שהמתקין צריך להגיע פיזית?

ניתן לקבל הערכת מחיר ראשונית וכללית בטלפון. לצורך קבלת הצעה מותאמת אישית, נדרש מהמתקין להגיע פיזית אל הבית בשביל להבין בדיוק במה מדובר. כמו כן, חלק מהמתקינים יבקשו שתשלחו להם וידאו קצר של המבנה, לצורך תמחור ראשוני.


כמה עולה התקנת מצלמות אבטחה?

עלות התקנת מצלמות אבטחה היא 4,000 ש''ח בממוצע. הרחבנו על כך בעמוד.